تاریخ : 1399/02/22 14:06
شناسه : 240582


شاخه سبز از استان مرکزی - مهدی غلامی : محمود حقدادی دبیر حزب اسلامی ایران زمین در استان مرکزی و یکی از اصولگراهای نامی اراک گفت: عملکرد سید محمد حسینی نماینده فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس دهم شورای اسلامی قابل قبول و وی یکی از پیگیرترین نماینده های این دوره بود.

حقدادی افزود:بودجه های دستگاه ها نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته اند و به همین دلیل اجرای پروژه ها به سختی صورت میگیرد و به طورکلی کار کردن با این اوضاع بسیار دشوار است اما با این اوصاف در در منطقه فراهان اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی ادامه داد:حسینی به نسبت سایر نمایندگان استان در حوزه خود عملکردی قابل قبولی داشت و رای دوم شدن در انتخابات ۹۸البته درحال حاضر با کنارگذاشتن سینا کمالخانی باید وی را رای اول مردم دانست و این نشانه و گواهی بر این امر است.

حقدادی همچنین بیان داشت:امیدوارم در سال ۱۴۰۰ در آن حوزه برای انتخابات نمایندگی مجلس، فرد شایسته ای روی کار بیاید و حسینی هم میتواند گزینه خوبی در این راستا باشد.

حقدادی اظهار داشت:در دوره دهم نمایندگان نتوانستند به خوبی عمل کنند و این ضعف در همه جای استان وجود داشت و متاسفانه هم انتصابات شایسته ای به خصوص در بحث فرمانداران و بخشداران صورت نگرفت و این مهم باعث عقب افتادگیهای بسیاری شد که میبایست هرچه سریعتر این امر اصلاح شود.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید