تاریخ : 1399/02/22 14:21
شناسه : 240583


شاخه سبز از استان مرکزی - مهدی غلامی : محمود حقدادی دبیر حزب اسلامی ایران زمین در استان مرکزی گفت:حجت الاسلام محمد سبزی نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی پتانسیل رساندن این شهرستان به جایگاه واقعی خود را دارد چراکه از همان بدو انتخاب، شخصیتی پیگیر و توانمند از خودنشان داده که میخواهد از پله و پایه همه چیز را تغییر و درست کند که این مهم بسیار زیبنده است.

حقدادی افزود:ساوه یکی از قطبهای صنعت میباشد و به همین دلیل به صنعت آن میبایست بیشتر رسیدگی شود تا در این شرایط حاکم بر کشور دچار افول واحدهای صنعتی در آنجا نشویم و دیگر اینکه در بحث زیرساختها و امور توسعه ای در بعضی بخشها بسیار عقب میباشد که جبران این مهم کاری دشوار است و یک مدیریت جهادی میخواهد.

وی ادامه داد:متاسفانه وضعیت انتصابات استان مرکزی بسیار ضعیف میباشد و انتظاری که از حجت الاسلام سبزی میرود اینست که به دنبال تغییرات گسترده این مهم باشد و در ساوه و زرندیه هم در بعضی از بخشها انتصابات ضعیفی صورت گرفته و یکی از این موردها انتصابات معاونین فرمانداریها و بخشدارهاست که بسیار با آن مدیریت ایده آل فاصله دارند و همچنین در بحث عمرانی مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری هم بسیار ضعیف عمل کرده و در این امر از وی توقعی که میرود اینست که هرچه سریعتر این حفره ها را بپوشاند.

حقدادی همچنین بیان داشت:از موضع گیریهای حجت الاسلام سبزی تابه الان حمایت قاطع میکنم و امیدوارم تا آخر هم به همین شکل به پیش رود و بازهم تاکیدی که دارم از وی اینست که انتصابات را به خوبی دنبال کند و افراد ضعیف را خواستار تغییرشان شود و نگاه ویژه ای را در عمل به جوانان داشته باشد.
حقدادی در نهایت اعلام کرد:وجود نیروهای جهادی و انقلابی واقعی در شرایط کنونی بسیار میتواند کمک بخش و باعث بهبود اوضاع کنونی شود و امیدواریم شاهد ایجاد چنین فضایی شویم.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید