تاریخ : 1399/02/27 22:00
شناسه : 240600



به گزارش شاخه سبز از اصفهان - پیام تبریک شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«مقام معظم رهبري(مدظله العالي)»
- اطلاع رساني يک کارهنرمندانه است ... اين کار براي مردم هم اميدزاست و هم روشنگر است..... باید مردم به دستگاه ها اطمینان پیدا کنند.
امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
در جهان امروزی ارتباطات نقش مهم، سازنده و مؤثری در گسترش روابط و رشد و تحول همه جانبه ای داشته و دارند. هفته ارتباطات و روابط عمومی فرصت مبارکی است تا همه فعالان عرصه ارتباطات برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند، با رعایت اخلاق در عملکرد خود تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه اسلامی ارتقا بخشند.
اینجانبان 27اردیبهشت ماه آغاز اولین روز از هفته ارتباطات و روابط عمومی را  به مدیران، کارشناسان و فعالان زحمتکش و سخت کوش روابط عمومی های سراسر کشور به ویژه زحمت کشان عرصه ارتباطات در شهرستان و شهر فلاورجان که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی و همسویی فعالیت می‌ نمایند ، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم این هفته نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.

جواد نصری_سیدمحمدرضا شیرزادی

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید