تاریخ : 1399/03/1 15:07
شناسه : 240618

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت : نقش مطبوعات و رسانه های شهرری در اطلاع رسانی و آموزش برای پیشگیری و کنترل از شیوع کرونا ویروس در این شهرستان بی بدیل بود.



به گزارش حامد نجفی خبرنگار شاخه سبز - علیرضا صدرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه ها با توجه به جایگاه و وظیفه خطیر و نقش مهم خود در ارتقای دانش و آگاهی مردم باید به عنوان نماینده افکار عمومی آحاد جامعه را با اهمیت رعایت موارد پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا و مخاطرات حضور در اجتماعات و معابر عمومی و اهمیت آشنا می کنند. 

صدرایی افزود : شیوع ویروس کرونا به یکی از دغدغه های مهم مردم و مسوولان در کشور تبدیل شده و در این میان فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شفاف توسط رسانه‌ها نقش موثر در پیشگیری از شیوع این ویروس و مهار آن دارد تا تاب آوری در این مسیر بیشتر شود. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری بیان کرد : وضعیت هشدارآمیز آسایشگاه کهریزک به شرایط کنترل شده و تحت مراقبت رسیده است؛ با توجه به حضور 1400 مددجو، 900 پرسنل و تعدادی نیروی داوطلب در آسایشگاه خیریه کهریزک از حدود 3 هزار نفر در این مرکز نمونه گیری تست کرونا ویروس انجام شد که در حال حاضر موارد جدید مثبت و فوت شده نداشتیم و تعدادی از پرسنل نیز که در ابتدا مبتلا شده بودند، بهبود یافته اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : تاکنون در محله های دیلمان و دولت آباد، بیشترین موارد مثبت کووید 19 را داشته ایم و باید شهروندان همچنان موارد پیشگیرانه مراعات کنند، کماکان که خود ما بیشترین ملاحظات را در محله دولت آباد بواسطه حضور و عبور و مرور اعرابی که مسافر هستند را داریم و در حال حاضر نیز این ناحیه وضعیت زرد قرار دارد.



انتهای پیام/ 

پاسخی بگذارید