تاریخ : 1399/03/2 10:00
شناسه : 240622

جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان مركزي گفت: روز قدس امسال در کشور و سایر مناطق جهان به واسطه شرایط کرونا متفاوت از سال‌های قبل است




سید مهدی مقدسی  افزود:  طرح ۲ فوریتی در خانه ملت برای اقدامات مقابله‌ای با رژیم صهیونیستی مطرح شد که این مهم  یکی از اقدام‌های انقلابی و ماندگار این دوره از مجلس است.

وی بیان کرد: در قانون برنامه ششم توسعه مقرر شده است که سهم اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ایی استانها  تا پایان این برنامه به ۳۰ درصد برسد و خوشبختانه در سالجاری  سهم استانها در این راستا به حدود ۳۱ درصد رسیده  و امید می‌رود تا سال ۱۴۰۰ سهم اعتبارات استانها و اختیارات مدیران استانی  در این راستا افزایش  یابد.


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید  رویکرد وتلاش اعضای  شورای برنامه ریزی  استان مرکزی  این باشد که پروژه های  نیمه‌تمام و طرح‌های کلید خورده تا پایان کار دولت دوازدهم  به مرحله بهره برداری  رسیده و مردم از مزایای آن در بازه زمانی مناسب برخوردار شوند.


مقدسی  ضمن تبریک مجدد به   منتخبین محترم دوره یازدهم ، اظهار امیدواری کردند : در این شرایط حساس و وجود تحریم ها  بین دولت و مجلس یازدهم   تعامل منطقی و خوبی در یکسال آینده برقرار تا  برنامه‌های دولت  به  خوبی عملیاتی و روز زمین نماند.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید