تاریخ : 1399/03/3 22:00
شناسه : 240626

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: رشادت‌های زحمت کشان عرصه سلامت در مقابله با کرونا ویروس نشأت از مقاومت فتح خرمشهر دارد.



به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز  - حسین توکلی کجانی  در آئین گرامیداشت شهدای سوم خرداد بیان کرد : بر سر مزار شهید احمد کاظمی آماده ایم تا با آرمان ها امام و شهدا تجدید پیمان دوباره کنیم تا به جوانان آینده ساز امروزی بیادآور شویم که اهداف و معیار آنان نگاه شهدا باشد.


توکلی کجانی افزود : شهید احمد کاظمی به گفته شهید سردار سلیمانی فاتح خرمشهر بود. لذا دفاع مقدس ریشه در اقتدار دفاع فعلی کشور  دارد و فتح خرمشهر برای دفاع فعلی مردم و مسئولان در این شرایط سخت بی تاثیر نبوده است


فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: فتح خرمشهر تنها یک شهر  فتح نبود یک روحیه تمام و مقاومت در همراهی مردم و نیرو های نظامی بود.


‏توکلی کجانی  ادامه داد: اگر مردم درکنار  رهبری و مسئولین در این شرایط فعلی راه شهدا رو ادامه دهند می‌تواند بر مشکلات غلبه کنند، چون روحیه مردمی در مقاومت منجر به پیروزی خرمشهر شد.


وی تصریح کرد: زحماتی که کادر پزشکی ما در عرصه سلامت
برای مبارزه با کرونا ویروس انجام می‌دهند نشأت از روحیه جهادی ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دارد.


توکلی کجانی در پایان یادآور شد : امروز چناچه شاهدید جوانان و همرزمان شهید سلیمانی از خطه ری هستند، پس باید برای پرورش فکری و روحیه نوجوانان و جوانان در شهرستان ری الگویی برای مجموعه کاری تعریف شود و در این راه می‌توان از وصایای شهدای ری بهره گرفت و در نهایت مسائل و مشکلات کشور را برطرف کرد.


گفتنی است : مسئولان شهرستان ری امروز به مناسبت سوم خردادماه روز آزادسازی خرمشهر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که در فتح خرمشهر نقش داشتند، در قطعه 29 بر مزار شهدای گرانقدر اسلام و از جمله شهید احمد کاظمی حاضر شدند.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید