تاریخ : 1399/05/9 21:07
شناسه : 398347

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری پاکدشت گفت: یکپارچه سازی نظارت بر حمل و نقل ترافیک، حفظ امنیت با ایجاد زیرساخت های ترافیکی از جمله اهداف اجرای این پروژه است.



 علی پازوکی در حاشیه جلسه پایش تصویری ترافیکی، در گفتگوی با خبرنگار روزنامه شاخه سبز، از نصب دوربین های نظارتی ترافیکی در نقاط حساس تردد پاکدشت خبر داد و گفت: در حال حاضر با نصب بخشی از دوربین ها، ۲۲ دوربین در نقاط  حساس ترافیکی شهر مشخص شده که در حال تکمیل و نصب دوربین ها هستیم.


وی افزود: در هر پایه ۲ دوربین نظارتی و ثبت تخلف یا پلاک زن نصب می گردد.


معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری پاکدشت افزود: یکپارچه سازی نظارت بر حمل و نقل ترافیک، حفظ امنیت با ایجاد زیرساخت های ترافیکی، توسعه رفاه عمومی با کمک راننده و عابرپیاده برای رشد فرهنگ احترام به هم، از جمله اهداف اجرای این پروژه است.


پازوکی بیان داشت: دوربین های نظارتی و ثبت تخلف از ابزار مهم جمع آوری ثبت اطلاعات تصویری در راستای تعیین میزان و حجم ترافیک در ساعات مختلف شبانه روز ، بهبود عملکرد ترافیکی رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی، بهبود عملکرد و افزایش سرعت خودروهای امدادی در محور امام رضا(ع) با توجه به اینکه شهرستان پاکدشت هنوز کمربندی ندارد، می باشد.


وی تصریح کرد: اطلاعات دوربین های نظارتی و ثبت تخلفات به مرکز کنترل ترافیک به صورت آنلاین ارسال می شود تا بتوانیم با سرعت بیشتر نظارت لازم را بر ترافیک شهری داشته باشیم.




انتهای پیام/

پاسخی بگذارید