تاریخ : 1399/05/9 21:07
شناسه : 398348

مدیرعامل شهرک صنعتی عباس آباد گفت: نواسان قیمت ها، نرم افزار تولید را از بین می برد، متاسفانه در سال جهش تولید، شاهد جهش قیمت ها هستیم.



به گزارش محمدی خبرنگار روزنامه شاخه سبز، آب مایه زندگی و حیات است و زندگی را رنگی دیگر می بخشد، رنگی از جاودانگی و تداوم شادی؛ آب در شهرستان پاکدشت به گونه ایی دیگر تعبیر می شود و معنای زندگی با معنای رونق تولید عجین می شود. پاکدشت بزرگترین قطب اقتصادی استان تهران در این روزهای گرم نیازمند تلاش های بیشتر برای چرخش دوباره چرخ دنده های صنعت است؛ مدتها پس از اعلام مسئولان استانی و شهرستانی برای بهره مندی شهرک صنعتی عباس آباد از آب سدماملو، لبخند میهمان هزار و چهارصد واحدفعال شد، اما هنوز این پروژه در ایستگاه انجام باقی مانده و هنوز در حال پیگیری می باشد.


سید سجاد هاشمی مدیرعامل شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار روزنامه شاخه سبز، اظهار داشت: پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی در حال انجام است، اگر همه چیز خوب پیش برود تا ۲ماه آینده شاهد اجرای و بهره برداری این پروژه خواهیم بود.


وی افزود: وضعیت آب در سهرک صنعتی بحرانی است و مجبوریم با۱۵۰ تانکر به صورت روزانه آب کارخانجات را تامین کنیم،تمامی تولیدکنندگان اعم از صنایع ریخته گری، تزریق پلاستیک اکنون تحت فشار هستند؛ با این وجود برخی کارخانجات مجبور هستند از چاه های مجاز آب نیاز کارخانه را تامین کنند.


هاشمی افزود: متاسفانه مشکلات شهرک صنعتی، مختص تامین آب نیست، بلکه ولتاژ کم برق نیز ازدیگر معضلات افزایش تولید است، اداره برق هزینه ۳۸۰ مگاوات را از شهرک صنعتی دریافت کرده که تاکنون به گفته خودشان ۱۷۰مگاوات تحویل شده و بقیه بازهم به گفته خودشان به دلیل نبود زیرساخت هنوز تحویل داده نشده است.


مدیرعامل شهرک صنعتی عباس آباد بیان کرد: نواسانات قیمت ها از دیگر معضلاتی که تاکنون باعث نبستن قراردادهای بیشماری از سوی تولیدکنندگان شده است، افزایش روزانه قیمت ها ی مواد اولیه، دست و پای تولیدکننده را میبندد، نواسان قیمت ها، نرم افزار تولید را از بین می برد، متاسفانه در سال جهش تولید، شاهد جهش قیمت ها هستیم.


با ریاست کمیسیون امور صنایع مجلس صحبت کردیم ولی جوابی دریافت نکردیم؛ در سالی که تاکید مقام معظم رهبری بر جهش تولید هستند و تولیدکنندگان با جان و دل پای در میدان گذاشتند چرا انقدر سکوت؛ تولیدکنندگان منتظر چراغ سبز از مسئولان برای مرتفع شدن مسیر تولید برای بازشدن دروازه جهش تولید هستند.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید