تاریخ : 1399/05/11 14:22
شناسه : 398358

در راستای حمایت از تولید، جلسه دیدار چهره به چهره شهردار کهریزک با نمایندگان منطقه صنعتی عبدل آباد برگزار شد.



به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی شهرداری کهریزک - علی  یحیی پور شهردار کهریزک در دیدار با نمایندگان واحدهای صنعتی منطقه عبدل آباد گفت: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری شعارهای سال را بر مبنای حمایت، رونق و جهش تولید نامگذاری کرده اند که این موضوع به اهمیت و ضرورت این مقوله تاکید دارد از این رو مدیریت شهرداری کهریزک به عنوان متولی شهر از رسالت خود در این حوزه غافل نبوده است و ما نیز به اندازه دایره وظایف و اختیاراتمان تمام تلاش لازم را برای تسهیل فعالیت فعالان واحدهای تولیدی به کار می بندیم تا در رونق و جهش تولید سهم خود را ایفا کنیم.


وی افزود: در این جلسه مشکلات  منطقه صنعتی عبدل آباد درخصوص ساماندهی و بهسازی راه های دسترسی به گذرگاه های اصلی مطرح شد که مقرر شد پس از بازدید میدانی با حضور کارشناسان حوزه فنی وعمران رفع این معضلات ترافیکی در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.


شهردار کهریزک اظهار داشت: ایجاد بستر سخت افزاری مناسب یکی از موتورهای محرکه تولید محسوب می شود که این خدمات در قالب مناسب سازی معابر، خدمات رسانی امورشهری، ایجاد فضاسازی محیطی جهت تبلیغات، تامین روشنایی، بهسازی فضاهای سبز، هدایت آبهای سطحی و بهسازی نقاط آبگیر و... بستر آرام و ایمنی را برای فعالیت صنعتگران و تولید کنندگان ایجاد می کند.


یحیی پور در پایان گفت: باتوجه به استقرار واحد های تولیدی در نقاط مختلف  شهر کهریزک ، این شهر اکنون یکی از شهرهای صنعتی استان تهران محسوب می شود که با رفع معضلات آن می توانیم بستر مناسبی را برای شکوفایی فرصت های اقتصادی شهر فراهم کنیم   .



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید