تاریخ : 1399/05/14 14:41
شناسه : 398365


به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت جمعی از مسوولان استان تهران و شهرستان ری گردهم آمدند تا یادی از مقام سردار ملی "ستارخان" داشته باشند و بزرگداشتی از جایگاه آیت الله فیروزآبادی موسس مسجد و بیمارستان فیروزآبادی بعمل آورند. 


در این مراسم فرهاد افشار شهردار منطقه 20 بیان کرد : درخصوص ساماندهی به مزار ستار خان مکاتبه ای با دفتر تولیت این آستان خواهد شد؛ چون این دسته از بزرگمردان جزو افتخارات کشور هستند که ریشه در هویت ملت دارند. 


حسن خلیل آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری نیز در این بازدید گفت : مشروطه یکی از جنبش های موثر در تحولات تاریخ کشور محسوب می شود که باید ازین دوران بیاموزیم بجای خود محوری و استفاده از ابزار قهری به وحدت و انسجام در پیشبرد موضوعات دست یابیم تا به آن توسعه مدنظر در مسیر پیشرفت برسیم. 


گفتنی است : به همت کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و هم افزایی ادارات در سطح شهرستان ری امروز رونمایی از سردیس فقیه عالی قدر فیروزآبادی موسس مسجد و بیمارستان فیروزآبادی در شهرری انجام شد.


قرائت فاتحه بر سر مزار سردار ملی ستارخان، آیت اله طباطبائی و محمد خیابانی و مزار شهدای مدافع حرم مدفون در  مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید