تاریخ : 1399/05/15 21:15
شناسه : 398367

پیام مدیر عامل ذوب آهن بمناسبت روز خبرنگار



 
به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان - منصور یزدی خواه مدیر عامل ذوب آهن اصفهان طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت. 

۱۷مرداد ، روز ارج نهادن به تلاشگران عرصه رسانه است که با آگاهی و قلم خود ، همچون چشم و گوش جامعه عمل می کنند و مردم سالاری را تضمین می نمایند . اصحاب رسانه با نقدهای سازنده و شفاف سازی ، نه تنها مسئولیت خطیر آگاهی بخشی به افکار عمومی را به عنوان رسالت خویش انجام می دهند ، بلکه یاری رسان و مددکار بخش اقتصاد و صنعت جامعه در بهبود شرایط مدیریتی هستند.

خبرنگاران در سال جاری که به تدبیر مقام معظم رهبری با نام جهش تولید نامگذاری شده است ، همچون دیده بانان این هدف مهم هستند و هر جا که زنجیره تولید کشور با مشکلی مواجه است ، قلم خبرنگاران در مقام پشتیبان وارد عمل می شود و با بیان مشکلات و آسیب ها و با مطالبه گری ، مسئولین را در مقام پاسخگویی به افکار عمومی می نشاند تا گزندی به عرصه حیاتی تولید وارد نشود .


اصحاب رسانه هوشمند و متعهد کشور ، علاوه بر بیان انتقادات و مطالبه گری ، به خوبی دستاوردها و نتایج مهم بخش صنعت و اقتصاد کشور را نیز منعکس می سازند تا فعالان عرصه صنعت را دلگرم ساخته و نشاط و امید را به جامعه تزریق نمایند.


در شرایط کنونی که با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم و   صنعگران کشور با الهام از اقتصاد مقاومتی ، تمام تلاش خود را برای بی اثر ساختن توطئه های دشمنان در عرصه های اقتصادی  می نمایند ، هیچ ارگانی همچون رسانه نمی تواند حامی دلسوز این پیکار و جهاد اقتصادی باشد . خبرنگاران با روایت گری این مقاومت جانانه که در دل خود دستاوردهای مهم همچون بومی سازی ، اتکا به جوانان ، رونق تولید ملی و .... را به همراه داشته است ، این دستاوردها و میراث گرانبها را که رنگ حماسه دارد ، به نسل های آینده منتقل می سازند تا آنها نیز بدانند که هیچ دستاورد مهم و پایداری حاصل نمی شود مگر با اتکا به بازوی توانمند جوانان ایرانی .


در این روز گرامی که در آستانه عید غدیرخم است ، یاد شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی داشته و ضمن ارج نهادن به تلاش بی وقفه همه اصحاب رسانه و تبریک این روز خجسته به همه کنشگران عرصه رسانه، توفیق روز افزون آن ها را آرزومندم .

منصور یزدی زاده
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان



انتهای پیام /
 

پاسخی بگذارید