تاریخ : 1399/05/15 22:01
شناسه : 398369

المان‌های تونل نوری و المان گوی نور در سطح شهر کوشک به جهت استقبال از عید سعید غدیر خم در شهر کوشک اجرا می شود.



به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان ، رسول مختاری مدیر روابط عمومی شهرداری کوشک  در خصوص بررسی روند اجرای برنامه‌های استقبال از عید سعید غدیر خم در سطح شهر گفت: تا کنون جلسات لازم با واحد مختلف برگزار شده است، با تخصیص اعتبار لازم به این واحد، مقرر شد علاوه بر آذین بندی شهر المان گوی نوری در میدان سردار سلیمانی نصب و مورد بهره برداری قراربگیردتا علاوه بر جلوه بصری در شهر پیام های شهروندی ،تبریک و تسلیت های مختلف در مناسبت ها نوشته شود وبر فراخور آن به رنگهای مختلف دیده شود.


وی ادامه داد: علاوه بر این اجرای اولین تونل نوری شهرستان در دستور کار قرار گرفت که در میدان بزرگ مطهری شهر اجرا شده است . 


مختاری افزود : در این سازه بیش از 100مترطول دارد ریسه LED قابل کنترل با ریموت ، با رنگ های زیبا و چشم نواز نصب گردیده که موجب زیبایی بصری و نشاط در شهر گردیده است. این المان از طریق یک سیستم یکپارچه دیجیتال کنترل می‌شود، دارای نوری پویا و متحرک است که باعث جذب مخاطب می‌شود و جلوه خاصی به شهر در طول شب می بخشد.

مدیر روابط عمومی شهرداری کوشک  افزود : با همکاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان شهر کوشک مسابقات مختلف با موضوع غدیر برنامه ریزی گردیده است که جوایزی نیز به برگزدیگان از طرف این شهرداری اهدا می گردد.

 
مختاری در پایان اضافه کرد: غدیرخم  سمبل امامت و ولایت بوده که در این واقعه نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت دارد  و نقطه طلایی کاروان رسالت و طلایه دار امامت و ولایت به شمار می آید.


باید توجه داشت غدیر اساس دین اسلام و ثمره نبوت پیامبر(ص) بوده و نام غدیر تعیین کننده صراط مستقیم تا آخرین روز دنیاست، ‌ و خطابه غدیر زنده‌ترین سند تاریخی است که نتیجه آن ولایت امیرالمومنین (ع) به شمار می آید که این امر متعلق به تمام اعصار، ادیان  و دوران هاست.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید