تاریخ : 1399/05/16 19:15
شناسه : 398373

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: خدمات دولت با همراهی اصحاب رسانه موجب تامین اعتماد مردم در سطح اجتماع نسبت به خدمتگزاری ها خواهد شد.



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - حسین توکلی کجانی بمناسبت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: درخصوص وضعیت رسانه ها با وجود فعالیت دنیای مجازی نحوه ی انتقال اخبار و اطلاعات تغییر کرده است این درصورتیست که هرروز دسترسی مردم به اخبار راحت تسهیل می یابد. لذا انتشار خبر باید بر پایه اخلاق‌مداری استوار باشد. تا تعهد خبری خبرنگار حفظ و سیانت شود.


توکلی کجانی افزود: خبرنگاران منشا هویت و آگاهی هستند. خیلی از اتفاقات امروز در فضای رسانه ای باید زمینه امیدبخشی در اجتماع باشد. تا لازمه مردم روز بروز نسبت به اعتمادسازی به یک رسانه تصریح شود، اینگونه تصمیم گیری ها در سطح جامعه تسریع می یابد. 


وی اضافه کرد : اصحاب رسانه در انعکاس خدمات دولت و مجموعه‌ نهاد ها تلاش داشته باشند، چون اطلاع رسانی صرفا تبلیغ یک مجموعه نیست، بلکه این قدم نشانگر آن است که تا آخرین لحظه خادم مردم هستیم. 


فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره بر اقدامات رو به رشد این شهرستان، گفت : با شناسایی نقاط حادثه خیز، که عمده آن در کمربندی دوم بود بحث جدا سازی دو لاین عبوری و روکش آسفالت و و ایمن سازی راه ها رصد و تسهیل در عبور مرور داشتیم همچنین درصدد مطالبات منطقه ویژه اقتصادی ری هستیم که موجب رشد اقتصادی ری خواهد شد. 



وی ادامه داد : در دیگر اقدامات مهم در تلاشیم تا شهرک صنفی صرفا برای اصناف ری با‌شند و برخی از مشاغل مزاحم را منتقل می کنیم و در راستای تامین زیر ساخت های تامین آب و برق شهرک صنفی تلاش داریم. 



توکلی کِجانی اظهارداشت : در بحث کروناویروس خوشبختانه همواره با تلاش های مداوم دستگاه های اجرایی در سومین مرحله کمک مومنانه قرار گرفتیم و سعی بر تجهیز و افتتاح 320  تخت بیمارستانی و 15 تخت جراحی هستیم که شبکه بهداشت و درمان ری در این دوره بهترین عملکرد را ارائه داد. 



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید