گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1399/05/16 19:43
شناسه : 398374


فرمانده انتظامی استان قم ضمن تبریک روز خبرنگار، با بيان اينکه خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم در کشور و نقشي کليدي در جهت دهي به افکار عمومي دارند، گفت: خبرنگاران از اين منظر گامي موثر در آموزش همگاني و پيشگيري اجتماعي از وقوع جرم در جامعه برداشته و سربازان فرهنگي کشور هستند. 

 سردار "سید محمود میرفیضی" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: خبرنگاران سربازان رسانه ها هستند و نقش شان در يک شغل خلاصه نمي شود بلکه رسالت آن ها حضور موثر در عرصه هاي فرهنگي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي جامعه است.

فرمانده انتظامی استان قم با بيان اينکه خبرنگاران پايگاه متعامل بين مسئولان و بخش هاي مختلف اجتماع هستند، گفت: نيروي انتظامي خبرنگاران و رسانه ها را در کنار خود مي داند و انتظار داريم که عملکرد مثبت فرماندهي انتظامي استان قم به خوبي منعکس و بالطبع مطالبات مردم نيز بيان شده تا در جهت رفع آن ها تلاش شود.

وی اظهارداشت: در عصر حاضر که از فرهنگ به عنوان زيربنا و بستر توسعه وپيشرفت يک جامعه در ابعاد مختلف اقتصادي، اجتماعي و سياسي ياد مي شود و تلاش روز افزون دشمنان براي تخريب سرمايه هاي اجتماعي کشور از طريق تهاجم فرهنگي‌ هر روز جدي تر مي شود، رسانه ها به عنوان ابزاري موثر درآموزش، فرهنگ سازي و دفاع فرهنگي جامعه هستند.

سردار میرفیضی با بيان اينکه خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم در کشور و نقشي کليدي در جهت دهي به افکار عمومي دارند گفت: خبرنگاران از اين منظر گامي موثر در آموزش همگاني و پيشگيري اجتماعي از وقوع جرم در جامعه برداشته و از اين رو آن ها سربازان فرهنگي کشور هستند.

وی افزود:آنچه از اهميت بالايي برخوردار است اهتمام هرچه بيشتر رسانه‌ها به آموزش همگاني در جهت پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي است که اين امر مستلزم ارتقاء همبستگي رسانه ها با پلیس است.

فرمانده انتظامی استان اظهارداشت: تکريم و تقدير از چنين کساني که با قلم خود تلاش هاي نيروي انتظامي را براي حفظ نظم و امنيت به احساس امنيت در جامعه تبديل مي کنند امري لازم و در خور تکريم است.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید