تاریخ : 1399/05/17 12:09
شناسه : 398380

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر واطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران شهرستان ری تبریک گفت.



به گزارش شاخه و نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سیدحسن صفوی» به مناسبت هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار در پیامی، خبرنگاران را چشمان تیزبین، بیدار و پرفروغ جامعه دانست.


وی افزود: 17مرداد، پیام حماسی و جاودانگی ستیز اهورای آگاهی و خردورزی با جهل و تیرگی به همراه دارد و نشاط و غرور زوال ناپذیر را برای مچاهدان این عرصه خطیر به ارمغان می آورد.


وی در این پیام اضافه کرده است: جامعه اطلاع رسانی کشور، همواره شمع وجودشان، روشنی بخش مسیر امید، آگاهی و اخلاق انسان هاست و تمام وجود خود را وقف پیشرفت کشور می کنند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، یکسال گذشته بر خبرنگاران کشور را پر فراز و نشیب خواند و افزود: فعالان عرصه اطلاع رسانی در شهرستان ری نیز در اتفاقات تلخ و شیرین همواره با مردم و در کنار مسئولان بودند و دغدغه ای جز بر طرف کردن مشکلات مردم  نداشتند.


وی یادآور شد: در شرایطی که روز خبرنگار امسال باید به روز قدردانی و تجلیل از این قشر زحمتکش تبدیل می شد، متاسفانه محدودیت های موجود، با دیگر مظلومیت آنان را به تصویر کشید.



انتهای پیام /

 

پاسخی بگذارید