تاریخ : 1399/05/19 15:48
شناسه : 398381

جلسه بررسی تعیین تکلیف مجموعه باغ پرندگان و حیات وحش شهرداری باقرشهر برگزار شد






به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ در این جلسه که به ریاست مهربان ؛ مدیر طرح و برنامه شهرداری برگزار شد در خصوص تعیین تکلیف و تغییر وضعیت مجموعه باغ پرندگان و حیات وحش شهرداری باقرشهر بحث و تبادل نظر گردید .

یعقوب طالعی مهربانی مدیر طرح و برنامه شهرداری باقرشهر ضمن اعلام گزارشی از نتایج بررسی های کارشناسی انجام در خصوص تعیین تکلیف مجموعه باغ پرندگان و حیات وحش ، گفت : بر اساس ارزیابی های انجام شده نیاز است که با دریافت نظرات کارشناسی و ایده های خلاقانه صاحبنظران و دعوت از سرمایه گذاران خوش فکر و با در نظر گرفتن شرایط جامعه و نیازهای جامعه شهری ، اقدامات لازم انجام پذیرد .

وی از صاحب نظران و شهروندان خواست تا نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص تغییر وضعیت موجود مجموعه باغ پرندگان و حیات وحش و نیازمندی های شهر را با شهرداری در میان گذارند تا با توجه به این نظرات ، اقدامات اجرایی و قانونی صورت پذیرد .

این جلسه با حضور امیر محبی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ، حسین آروئی مدیر کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری ، سهیل سلطانی مدیر امور مالی ، رضا لک مدیر املاک و مستغلات ، علیرضا حسنی نماینده واحد فنی و عمرانی و جواد مغروری مدیر روابط عمومی در سالن جلسات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید