گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1399/05/20 19:06
شناسه : 398382

سردار محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم، با اشاره به نقش و جایگاه رسانه در جامعه گفت: ما از نقد منصفانهٔ رسانه‌ها استقبال می‌کنیم.



به گزارش خبرنگار شاخه سبز قم؛ «فرمانده انتظامی استان قم» در دیدار با مدیر مسؤول و اعضای تحریریه  روزنامه شاخه‌سبز و هفته‌نامه آفتاب‌قم به مناسبت هفته ‌خبرنگار، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، امسال برنامه‌ای به‌منظور پاسداشت خدمات خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار نشد اما ما همیشه قدردان خدمات این قشر از جامعه بوده و هستیم.


سردار میرفیضی با بیان اینکه خبرنگاران جزو اقشاری هستند که درجامعه بر اساس نیاز دیده می‌شوند، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه و نیروی انتظامی مکمل همدیگر بوده و وظیفه مطالبه‌گری بر عهده خبرنگاران است، همچنین به دنبال آن هستند تا مطالبات مردم را به مسؤولان انتقال داده و پاسخگوی مطالبات آنان باشند.


وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در بهبود عملکرد سه قوه گفت: معتقد هستم اگر این سه قوه بخواهند موفق شوند، به قوه رسانه نیاز دارند تا تعامل بین مردم و قوه‌ها برقرار کنند.


سردار میرفیضی تاکید کرد: امنیت پایدار در گروی استفاده از ظرفیت رسانه‌هاست؛ چرا که رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند که درنتیجه می‌توانند نقطه‌ضعف‌ها را ببینند و به روش ماهرانه‌ای مسؤولان را آگاه کنند.


 فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه خبرنگاران مظلوم‌ترین قشر محسوب می‌شوند افزود: درشغل خبرنگاران طبقه‌بندی وجود ندارد وتنها سالی یکبار دیده می‌شوند در حالی که در تمام طول سال بی‌وقفه برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی تلاش می‌کنند.


 دراین دیدار «سیدعلی بابامیری، مدیرمسؤول روزنامه سراسری شاخه‌سبز» با قدردانی از حضور فرمانده انتظامی استان قم همراهان ایشان به دفتر این روزنامه اظهار کرد: ما همیشه قدردان زحمات نیروی انتظامی بوده و هستیم و کار آنها را بسیار باارزش می‌دانیم و از آنها حمایت می‌کنیم .


وی افزود: ما عملکرد پلیس را در ایجاد امنیت مثبت ارزیابی می‌کنیم و همواره در انعکاس اخبار حوزه انتظامی اهتمام داشته‌ایم.


مدیر مسؤول هفته نامه آفتاب قم، با اشاره به فعالیت چاپخانه شاخه سبز در قم تصریح کرد: این چاپخانه تنها چاپخانه رول استان است که غالب روزنامه‌های استان و بخشی از روزنامه‌های شهرستان را چاپ می‌کند.


وی امنیت استان قم را مدیون عملکرد خوب نیروی انتظامی دانست و عنوان کرد: ما انعکاس فعالیت‌های پلیس را وظیفه خود می‌دانیم.


انتهای پیام /



پاسخی بگذارید