گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1399/05/20 20:22
شناسه : 398383

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ولی‌زاده،جانشین نماینده ولایت فقیه در سپاه قم گفت: طبقه فرموده رهبری، فعالیت در عرصه جنگ نرم از جنگ سخت هم دشوارتر است و فعالیت اصحاب رسانه بسیار مهم است.



به گزارش خبرنگار شاخه‌سبز قم؛ «جانشین نماینده ولایت فقیه در سپاه قم» در دیدار با مدیر مسؤول و اعضای تحریریه روزنامه شاخه‌سبز و هفته‌نامه آفتاب‌قم به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند که در این زمینه با پوشش خبر و تولیدات رسانه‌ای خود نقش‌آفرینی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ولی‌زاده با اشاره به وضعیت ایجاد شده توسط کرونا در قم گفت: هرساله به طریقی از خبرنگاران قدرانی می‌کردیم اما امسال شرایط کرونا مانع از این برنامه شد؛ بنابراین وظیفه خودمان دانستیم تا در برخی از دفاتر، از نزدیک از زحمات آنان قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت و نقش و جایگاه خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه مانند سال‌های دفاع مقدس برای اعتلای و سربلندی کشور تلاش می‌کنند که فعالیت آنان بسیار قابل تقدیر است.

جانشین نماینده ولایت فقیه در سپاه قم با اشاره به سالروز شهادت «محمد صارمی» خبرنگار اعزامی جمهوری اسلامی ایران به افغانستان گفت: شهیدان رسانه، مانند دیگر شهدای انقلاب و دفاع مقدس بسیار بااهمیت هستند و در نزد خدا از جایگاه خاصی برخوردار هستند.

حجت الاسلام ولی زاده بیان کرد: در شهادت «سردار سلیمانی» رسانه‌ها به صورت خیلی پر‌رنگ تشییع این سرباز اسلام را به خوبی منعکس کردند به طوری که جهان از این تشییع میلیونی و تاریخی به حیرت آمد.

 وی تصریح کرد: هم‌اکنون دشمن در عرصه جنگ نرم در فضای مجازی بسیار در تلاش و تکاپو است تا عملکردهای مثبت نظام را کمرنگ جلوه دهد به همین علت عمکرد رسانه‌ها که در جهت انعکاس کارهای انجام شده است قابل تقدیر است.

جانشین نماینده ولایت فقیه در سپاه قم افزود: درشبکه‌های اجتماعی نفوذ دشمن سعی کرد شهادت سردار را کم‌اهمیت جلوه دهد اما رسانه‌های داخلی  خبرنگاران و عکاسان با بصیرت، از هیچ کوششی فروگذاری نکردند که این کار آنان بسیار قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌زاده از فعالیت رسانه‌ای شاخه‌سبز و هفته‌نامه آفتاب قم در انعکاس رویدادهای استانی و کشوری تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه در قم فعالیت رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی و پوشش رویدادها رضایت بخش است.

گفتنی است دراین دیدار، «سرهنگ علی تقوایی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم»، «سروان پاسدار، سید حسن حسینی نوده، مدیر روابط عمومی سپاه» جانشین نماینده ولایت فقیه در سپاه قم را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام /


پاسخی بگذارید