تاریخ : 1399/05/20 20:38
شناسه : 398384

همین چندی پیش بود که بهروز اکرمی معاون سیاسی استانداری مرکزی در جلسه شورای اداری استان اعلام کرد که مدیران باید با اصحاب رسانه نشست خبری برگزار کنند و متاسفانه مدیرانی وجود دارند که در یکسال هم این مهم را صورت نمیدهند ودیگر اینکه باید برای نشست همه رسانه هارا دعوت نمودوگزینشی بودن در راستای همسو بودن با مدیر عمل نشود.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی هم بارها جایگاه رسانه های منتقدو رسانه های همسو را یکسان اعلام نمود و بداخلاقی در فضای مجازی توسط کانالهای نامعتبر را امری زشت توصیف کرد.

در این راستا مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری که تا به حال نشست خبری برگزار نکرده، قرار است به مناسبت روز خبرنگار نشستی را برگزار نماید ولی نحوه آن بسیار شگفت انگیز است.

نکته حائز اهمیت این نشست اینست که از رسانه های منتقد دعوت به عمل نیامده تا مبادا انتقادی صورت بگیرد و شخصی در معاونت عمرانی که مسئولیت این مهم را به عهده گرفته به صورت بسیار مبتدی عمل نموده است.

این داستان در آنجا جالبتر میشود که قرار است از خبرنگاران با هدیه ای تقدیر شود و عموما ادارات برای روز خبرنگار کارت هدیه ای به اهالی رسانه هدیه میدهند و در این راستا وقتی رسانه های منتقد تماسی با مجموعه معاونت عمرانی استانداری مرکزی گرفتند، شخص مسئول اعلام نمود که تشریف بیارید ولی لوح و هدیه ای به شما داده نمیشود چراکه خبری برای مجموعه ما کار نکردید و این در صورتی است که از رسانه ای منتقد در این بین یک رسانه ای وجود دارد که بیشترین خبرها را در این راستا برای همان مجموعه کار کرده است.

حال جای این سوال است آیا این مهم مصداق توهین به رسانه های منتقد نیست،رسانه هایی که صداقت و رسالت کاری خود را هیچگاه فراموش نمیکنند وتنها هدفشان آگاهی بخشی میباشد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی و مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی وی باید خوب بدانند که همیشه تعریف و تمجید نیست و انتقاد هم جزو کار به خصوص در رسانه ها میباشد و در این راستا فرار از منتقدان به خصوص در دیار آفتاب  به هیچ وجه زیبنده نیست.


البته هرچند آقازاده و زندیه وکیلی و حتی سایر معاونین مانند سعید فرخی و بهروز اکرمی چنین بداخلاقیهایی را تابه حال نداشته و یا به ندرت دارند و چنین امور بچگانه ای را صرفا از گماشته ها و زیردستان آنها صورت میگیرد ، میبایست این امر را به خوبی مدیریت کنند و در این زمینه از فائزه عقیلی  سرپرست روابط عمومی استانداری انتظار میرود که مقابل چنین اقدامات و توهینها
 را بگیرند تا دچار تنش در این دیار نباشیم.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید