تاریخ : 1399/05/25 14:18
شناسه : 398406

بازدید میدانی شهردار کهریزک از پروژه های عمرانی درحال اجراطرح های عمرانی بازدید کرد.




به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ علی یحیی پور؛ شهردار کهریزک ، اتمام به موقع پروژه های عمرانی و نظارت ویژه بر کیفیت پروژه های درحال اجرا را یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری برشمرد و گفت: پروژه های عمرانی، ترافیکی و خدماتی درحال اجرا در شهر بر اساس جدول زمانبندی شده و درج شفاف میزان اعتبارات و اجرای دقیق طرح به طور عمومی در سطح شهر در معرض دید شهروندان قرار می گیرد که باتوجه به تخصیص به موقع اعتبارات و نظارت ویژه بر عملکرد پیمانکاران این روند با پیگیری های لازم در حال اجرا می باشد.


شهردار کهریزک در این بازدید با حضور در خیابان شهید مطهری از مراحل اجرای طرح عقب نشینی این خیابان بازدید کرد و ارائه بسته های تشویقی جهت ترغیب مالکان برای تملیک ملک و تعریض این معبر یکی از راه های تسریع این پروژه عنوان کرد.


در ادامه، یحیی پور از مراحل اجرای طرح آسفالت خیابان کشاورز و باند غربی چهارباغ و بهسازی و اصلاح هندسی خیابان شورا بازدید کرد و تکمیل هرچه سریعتر این پروژه ها را  یکی از اولویت های مدیریت شهری برشمرد.


وی بازدید مستمر از پروژه های درحال اجرا و دیدار چهره به چهره با شهروندان و اطلاع از مطالبات انان را یکی از برنامه های هفتگی مدیریت شهری عنوان کرد.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید