گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1399/05/29 21:24
شناسه : 398416

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: بدنبال گروکشی نیستیم هدف مجلس به خط کردن دولت است تا امور مردمی انجام شود.



به گزارش خبرنگار پارلمانی شاخه سبز - محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز (چهارشنبه 29 مردادماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به رئیس مجلس بیان کرد : 5 سوال کلیدی 200‪ نفر نماینده مجلس از ریاست جمهوری در حدود یک ماه هست که بی پاسخ مانده است. چرا هیات رئیسه مشکلات و مسائل معیشتی، اقتصادی مردم را مهم نمی داند؟


آصفری افرود : حد این مسائل به آمدن یا نیامدن رئیس جمهور به مجلس ختم نمی شود. چون کسی به دنبال گروکشی نیست. تنها ما می خواهیم دولت را به خط کرده و کارهای مردم را انجام دهد.


نماینده مردم اراک و کمیجان با اشاره بر گشایش اقتصادی و پیش فروش نفت به مردم عنوان کرد: حدود 80 روز از عمر مجلس می گذرد و نگذارید مردم از ما ناامید شوند و دولت باید در مجلس حضور یافته و پاسخگوی سوالات، دغدغه ها و مشکلات اقتصادی در کشور باشد.


محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: بحثی که شما فرمودید مهم است، زیرا بحث اقتصادی موضوع اول کشور است و در اولویت اول مجلس یازدهم هم قرار دارد. حتی طرح هایی در این مورد هم پیگیری می شود، اما اجازه دهید تذکر شما در زمان خودش در دستور قرار بگیرد و حتماً آن را پیگیری خواهیم کرد، زیرا نکات بسیار درستی مطرح شده است.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید