گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1399/05/30 10:39
شناسه : 398417

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه‌ های عمرانی ناتمام استان مرکزی در انتظار تخصیص بودجه دولتی هستند، گفت : تلاش های بی ثمر استانداری در مقابل لابی ها قرار گرفته است.



محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شاخه سبز بیان داشت : متاسفانه در استان مرکزی آغاز بکار پروژه های عمرانی جدیدی را شاهد نیستیم و عمدتا نیمه کاره باقی ماندند.


نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره براینکه استان مرکزی بعنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می شود. گفت : این استان با آنکه دارای پتانسیل زیادی است و چندین پروژه عمرانی مهم را از ادوار گذشته در دست دارد ولی مدت زمانی طولانی تمامی برنامه های مذکور نیمه کاره باقی مانده است و نیاز به کمک دولت و اعتبار تخصیص بودجه دارد تا در تسریع امور توسعه دیده شود.


آصفری در ادامه افزود : استانداری مرکزی کماکان در تلاش هست که به اهداف نزدیک شود. لذا توقع اینست که سازمان برنامه و بودجه در اعتبارات انصاف را به خرج داده و عادلانه رفتار کند، صرف قدرت چانه زنی و لابی های پشت پرده عمل نکند و اعتبار بیشتری به آنان که این ویژگی ها را دارند، تخصیص دهد.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید