تاریخ : 1399/05/31 15:20
شناسه : 398421

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از انعقاد قرارداد همکاری دانشگاه های آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و واحد مشهد با محوریت افزایش خدمات و بهبود کیفیت آموزشی به دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.



به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان - پیام نجفی گفت: با توجه به دکترین بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی و ظرفیت ارزشمند حضور دانشگاه در عرصه‌های بین‌المللی به منظور الهام‌بخشی آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی در میان جوانان مستعد و علاقه‌مند کشورهای منطقه، افزایش ارتباطات بین واحدهای جامع دانشگاهی جهت بهره برداری حداکثری از امکانات فی مابین ضروری به نظر می‌رسد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برای افزایش خدمت رسانی به دانشجویان غیر ایرانی اقدام به تعریف و ایجاد خوابگاه های مجردی و متاهلی، خدمات بیمه ای تامین اجتماعی و ارائه خدمات بانکی توسط «سفیر کارت دانشجو» برای اولین بار در کشور جهت دانشجویان بین المللی نمود که طی آیینی و با حضور مسئولان معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد و پس از آن به کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور تسری یافت. 


وی از شروع به کار کانون فرهنگی « سفیر » در دانشگاه آزاد واحد اصفهان(خوراسگان) خبر داد و افزود: کانون دانشجویی « سفیر » به عنوان اولین کانون دانشجویی مختص دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت خود را در این واحد در زمینه های برگزاری جشنواره ها، همایش ها، رویدادهای فرهنگی بین المللی، کلاس های آموزشی میان فرهنگی و ... شروع کرده و امیدوارم که در سایه مجموعه اقدامات صورت گرفته در این واحد، دانشجویان بین المللی بتوانند اقامتی با آرامش و کیفیت، همراه با خاطره ای خوش در ایران داشته باشند. 


شایان ذکر است در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بالغ بر 700 دانشجوی غیر ایرانی حضور داشته که از این تعداد، ۳۰۰  دانشجو در واحد اصفهان(خوراسگان) مشغول به تحصیل هستند.
 


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید