تاریخ : 1399/06/2 22:55
شناسه : 398429

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: در۴ماهه امسال از محل موقوفات منطبق به ۱۸۴ مسجد ناحیه دو اصفهان ۸میلیارد ریال کمک مالی پرداخت شده است.


 
به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان- حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیدرام اظهار داشت: در راستای اجرای نیات واقفان نیک اندیش اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان در ۴ماهه امسال از محل ۵۸موقوفه به ۱۸۴مسجد ناحیه دو اصفهان ۸میلیارد ریال کمک مالی پرداخت شده است.
 
 
وی ادامه داد: براساس وقف نامه های این موقوفات این کمک های مالی جهت تعمیرات و نگهداری بنای مساجد، هزینه های جاری، حقوق خادمین و همچنین برنامه فرهنگی مساجد دارای موقوفه هزینه شده است.

 
حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیدرام در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر در محدوده اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان ۳۵۸مسجد وجود دارد که فقط ۵۸مسجد از این تعداد دارای موقوفه هستند.
 
 
وی اضافه کرد: در صورتی که خیرین و واقفان نیک اندیش برای مساجدی که فاقد موقوفه هستند وقف هایی را به ثبت برسانند این موضوع باعث تقویت جبهه فرهنگی این اماکن مقدس و همچنین کمک به ایجاد درآمد پایدار برای حفظ و نگهداری از این اماکن می شود.


انتهای پیام /
 

پاسخی بگذارید