تاریخ : 1399/06/6 23:40
شناسه : 398439

شهرداری منطقه 20 در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور شهردار منطقه، خلیل آبادی عضو شورای شهر اسلامی شهر تهران ، امام جمعه شهرری و مدیران و کارکنان منطقه 20 برپا شد.



به گزارش شاخه سبز و نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ؛ در ششمین روز محرم مراسم عزاداری سیدالشهدا و اهل بیت(ع) امسال با شرایط ویژه بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی طبق روال هر سال و در قالب هیئت متوسلین به حضرت قاسم ابن الحسن(ع) با حضور شهردار منطقه، امام جمعه شهرری و مدیران و کارکنان منطقه 20 برپا شد.


این مراسم معنوی با قرائت زیارت عاشورا،سخنرانی مذهبی توسط حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری، مداحی و ذکر مصیبت توسط ذاکرین اهل بیت(ع)،اطعام عزاداران در محوطه ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.


افشار افزود: با هدف گرامیداشت ماه محرم و در راستای انتقال پیام عاشورا و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری سرور و سالار شهیدان، تمهیدات ویژه و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و همچنین فضاسازی و سیاه پوش کردن با نصب پرچم های عزداری و ریسه های مشکی در معابر و میادین اصلی و ساختمان های این منطقه انجام شده است.


وی با تاکید بر اینکه امسال به سبب شرایط خاص بیماری کرونا،برگزاری مراسم ها و هیات ها می بایست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتكل‌های بهداشتی در فضاهای باز انجام شود اظهار داشت:به منظور ارائه خدمات مطلوب به عزاداران حسینی در شرایط خاص کنونی،72 زمین چمن مصنوعی این منطقه برای برپائی مراسم عزاداری به هیات هایی که متقاضی هستند اختصاص داده شده است و عملیات بازپیرائی و ضدعفونی این زمینها انجام می گیرد.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید