تاریخ : 1399/06/30 22:25
شناسه : 398463

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان آموزش و پرورش به گفتمان اصلی تبدیل شده است، گفت: بنده بر این باورم که صاجبان اصلی آموزش و پروش مردم هستند و همانطور که خود را صاحب مسجد و حسینیه می‌دانند باید خود را صاحب مدرسه نیز بدانند.





  به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان، محمد اعتدادی در مراسم مهر تحصیلی ضمن قدردانی از همکاری مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان و معاونان این اداره کل با آموزش و پرورش اظهار کرد: 15 شهریور در سال جاری آغاز بهار تعلیم و تربیت است، در شرایط سختی قرار داریم و ابهاماتی که در پیش رو داریم کار را برای ما سخت کرده است.


وی ادامه داد: خانواده‌ها نگران سلامت فرزندانشان هستند و ما نیز نگران این امر هستیم اما بر این باوریم که آموزش نیز باید مورد توجه باشد، ما بر این باوریم که آموزش باید در کنار سلامت در کنار همه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از 15 شهریور برقرار باشد.


مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه وقفه تحصیلی عامل ترک تحصیل خواهد بود، گفت: چاقی و آسیب‌های اجتماعی گریبانگیر دانش آموزان می‌شود و از این رو آموزش باید تحت هر شرایطی فعال باشند.


وی با بیان اینکه در استان اصفهان آموزش و پرورش به گفتمان اصلی تبدیل شده است، اضافه کرد: بنده بر این باورم که صاجبان اصلی آموزش و پروش مردم هستند و همانطور که خود را صاحب مسجد و حسینیه می‌دانند باید خود را صاحب مدرسه نیز بدانند.


اعتدادی گفت: با این نگاه‌های خوب و ارزنده آموزش و پرورش که نقش اصلی در توسعه کشور دارد را تقویت کنیم. 



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید