تاریخ : 1399/06/23 22:39
شناسه : 398474

۱۵۶بسته معیشتی به ارزش ۵۵۰میلیون ریال در قالب طرح شمیم حسینی بین آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان اطراف امامزاده حسن کیجعلی توزیع شد.




به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان  - حجت الاسلام والمسلمین اصغر توسلی با اشاره به تغییر احسان ها از غذای گرم به بسته های معیشتی در ایام ماه محرم افزود: در این روزها که در اثر شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها آسیب دیده‌اند افرادی که تمکن مالی دارند کمک کنند و یاریگر هم وطنان خود باشند.   


حجه الاسلام توسلی طرح شمیم حسینی و دیگر طرح‌های مهرورزی را نشان از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی بیان و عنوان کرد: ایرانیان با درس‌های بزرگ برگرفته از قیام عاشورای حسینی و اهل بیت (ع) در قالب یاری‌رسانی به یکدیگر در ایام کرونا در صحنه‌های ایثار و فداکاری شهروندان حضور یافتند. 


وی همچنین از توزیع بسته های لوازم نوشت افزار در راستای طرح مهر تحصیلی با مشارکت ادارات نواحی یک ودو به ارزش ۸۱۵میلیون و۲۹۶هزار ریال خبر داد و افزود: این اقلام با هماهنگی آموزش وپرورش بین دانش اموزان مستعد ونیازمند توزیع گردید.


  این مقام مسئول در ادامه گفت: در زمینه توزیع کمک‌های مردمی همواره حفظ کرامت انسانی و همچنین شناسایی نیازمندان واقعی به عنوان یک اصل مد نظر متولیان امر بویژه خیران و نیک اندیشان باشد.  


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید