گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1399/06/31 20:11
شناسه : 398493

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از مرکز نگهداری شبانه روزی پسرانه امام محمد باقر (ع) و دخترانه حنان بازدید کرد.




به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - سید علی یزدی خواه در بازدید از مرکز نگهداری شبانه روزی پسرانه امام محمد باقر (ع) و دخترانه حنان بیان کرد:  در جریان مشکلات و معضلات این مراکز قرار گرفتم. ضمن تشکر از خیرین جهت به دوش کشیدن بخش عمده ای از بار سازمان بهزیستی و خدمت فداکارانه و جهاد گونه افراد شاغل در اینگونه مراکز، تنگناهای قانونی و نحوه اداره بهتر و‌روان تر این مراکز مورد بررسی قرار گرفت.

یزدی خواه تاکید کرد  : این خیرین که با کمک سایر افراد نسبت به نگهداری دهها نوجوانان و‌جوان بی سرپرست و بی خانمان اقدام و کلیه هزینه های مربوطه اعم از خوراک، مسائل درمانی، آموزشی و البسه مورد نیاز را به همراه برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی و تفریحی و همچنین تامین حق الزحمه نیروهای شاغل در مراکز این مراکز پرداخت می کنند باید هزینه های آب و گاز و برق و تلفن مصرفی را بدون اتکا به دولت بپردازند؛ لذا باید این موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.


گفتنی است : پس از بازدید انجام شده، در جلسه ای با حضور مسئول بهزیستی شهرستان ری و معاونین اداره مذکور سایر مشکلات، معضلات وپیشنهادات مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در بودجه سال ۱۴۰۰ توسط مجلس این کاستی ها رفع و اصلاح گردد.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید