تاریخ : 1399/07/1 12:57
شناسه : 398494

جلسه هم اندیشی مدیران شهر کهریزک با رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در خصوص رفع و تعدیل مشکلات مرکز پسماند آرادکوه در حوزه شهر کهریزک برگزار شد.




 به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی شهرداری کهریزک؛  علی یحیی پور با اعلام این خبر گفت: مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه کهریزک در جنوب شهر کهریزک واقع شده است که سالیان متوالی است با تولید روزانه ۴۰۰ مترمکعب شیرابه علاوه بر انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر، منجر به آلایندگی آبهای زیرزمینی نیز می شود که این موضوعات از نظر زیست محیطی، تجمع جانوران موذی و سگ های بلاصاحب را در بردارد.


وی  علاوه بر معضلات زیست محیطی تردد روزانه خودروهای حمل زباله از معبر اصلی شهر به اصتهلاک آسفالت، ایجاد بارترافیکی، آلایندگی هوا نیز اشاره کرد و گفت: مجموع این موارد  که از سوی مرکز پسماند به بدنه شهر کهریزک تحمیل می شود،  معضلات فراوانی را برای شهر و مردم این منطقه ایجاد کرده است که مدیریت شهرداری باید پاسخگوی این مشکلات و ارائه خدمات مضاعف جهت تعدیل معضلات تحمیلی باشد. 


شهردار کهریزک در این نشست که با حضور روسای سازمان مدیریت پسماند، دادگاه عمومی و شورای اسلامی و بخشدار کهریزک برگزار شد، اظهار داشت: روزانه بارسنگینی به واسطه همجواری مرکز پسماند آرادکوه به شهر کهریزک تحمیل می شود و انتظار می رود که این سازمان که زیرمجموعه شهرداری تهران است برای تخصیص اعتبارات جهت توسعه سرانه فضای سبز شهر و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری تهران در کهریزک تلاش کرده و اقدام موثری داشته باشد. 


در ادامه این جلسه راهکارهای قانونی جهت جابجایی و تعدیل مشکلات مرکز پسماند آرادکوه از سوی اعضای حاضر در جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید