گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1399/07/2 12:19
شناسه : 398500

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام جنجالی اعمال سند 2030 شایعه ای بیش نیست بلکه یک نوع سو استفاده جناحی از موقعیت است.

 

  حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شاخه سبز بیان داشت :  پس از سخن ها و بررسی های گوناگون بر سر تصویب سند 2030  در دولت و جلوگیری از اجرای آن توسط آموزش و پرورش غیر قابل باور است که بعد از تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی، بر مبنای تعیین مسیر آینده آموزش و پرورش بر پایه نقشه راهی بومی با تاثیر آن بر اجرای سند تحول بنیادین و تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوران قبل از تاکیدات، وزارت آموزش و پرورش چنین ابلاغی را که دریافت کرده است، بخواهد به اجرا بگذارد!



مبلغی تاکید کرد : همچنان که نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری می شویم، شاهد شور این برهه زمانی خواهیم شد که شاید برخی از مخالفین و موافقین درصدد زنده سازی بحث های جنجالی گذشته شوند.



  نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی افزود : اقدام جنجالی اعمال سند 2030 آن هم نزدیک به انتخابات شایعه ای بیش نیست، بلکه یک سواستفاده جناحی است که یک نوع سود جویی سیستماتیک از طرح را نشر دهند و از طرفی برخی ها ژست آن را داشته باشند تا بتوانند طرف مقابل خود را متهم به اجرای غیر قانونی این سند کنند.‬   



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید