تاریخ : 1399/07/7 13:37
شناسه : 398512

مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با توجه به محدویت‌های ایجاد شده به واسطه شیوع بیماری کرونا، تحقیقات مهمترین رکن گزینش افراد در شرایط کنونی است.



به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی هسته گزینش اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، "سعیده سیدمؤمن" در نشست " بررسی چالش‌ها و راهکارهای گزینش در دوران کرونا " که بصورت ویدئوکنفرانس برگزارشد، افزود: استفاده از منابع موثق و دارای شناخت کافی، همچنین بهره‌گیری از روش‌های نوین تحقیقات می‌تواند شیوه‌ای تعیین کننده در تأیید و یا رد صلاحیت افراد با توجه به مشاغل مورد تقاضای آنها باشد.


او با یادآوری سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت به کار گیری نیروهای لایق و با کیفیت در آموزش و پرورش، تصریح کرد: محدود شدن میزان دعوت از داوطلبان استخدام برای مصاحبه حضوری در هسته گزینش بخاطر رعایت پروتکل‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مانع شناسایی و جذب نیروهای مستعد و کارآمد در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش نخواهد شد.


در ادامه این ویدئوکنفرانس، نمایندگان قطبهای پنجگانه گزینش مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص چگونگی مواجهه با مشکلات و چالش‌های پیش‌رو برای تکمیل تحقیقات پروژه استخدام دانشجوایان دانشگاه فرهنگیان در شرایط کرونا مطالبی را مطرح کردند.


بازخوانی مراحل اداری گزینش فرهنگیان جدیدالاستخدام در نیمه دوم سال 1399، روشهای درست و کارآمد منبع یابی در روند تحقیقات و تشریح مسائل جاری در دفاتر گزینش مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، چگونگی افزایش سرعت و دقت در انجام امور محوله از دیگر موارد مطروحه در ویدئو کنفرانس بررسی چالش‌ها و راهکارهای گزینش در دوران کرونا بود. 


در این ویدئو کنفرانس که با حضور نمایندگان دفاتر گزینش مناطق بیست ویک گانه اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزارش شد، "محمدرضا صفری‌محمدی"، "امیر عباس‌زاده"، "علی میرویسی‌زاده" و "غلامرضا حشمتی" به ترتیب کارشناسان مسئول واحدهای تحقیقات، ارزیابی، مصاحبه و فناوری اطلاعات در این ویدئوکنفراس حضور داشتند و هریک مطالبی را متناسب با حوزه تخصصی خود ارائه دادند.


انتهای پیام‌ /


پاسخی بگذارید