تاریخ : 1399/07/9 11:53
شناسه : 398522

به گزارش شاخه سبز از استان مرکزی _ حسین رجبی فرماندار شازند گفت:مدافعین سلامت، فرشتگان زمینی هستند و باهرنوع تشکری نمیتوان قدردان همه زحمات آنها بود چراکه این افراد خالصانه در راه خدمترسانی گام برمیدارند و به خصوص خدمت در این برهه حساس هم به راستی که ازخودگذشتگیست.


رجبی افزود:از مردم عزیز هم این توقع میرود برای اینکه این مدافعین سلامت و نجات دهندگانمان را آزرده خاطر نکنیم ، ماسک بزنیم و نکات لازم در این امر را جدی بگیریم تا به امیدخدا با وحدت و انسجام این ویروس کرونا را شکست دهیم .


وی ادامه داد:از بخشهای درمان و از همه تلاشگران این عرصه و از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و در بخشهای شازند تشکر ویژه مینمایم و امیدوارم که همیشه درکنارهم سلامت و روزهای باتندرستی داشته باشیم.
رجبی همچنین بیان داشت:ازمحمود احمدی بیغش نماینده شازند درمجلس شدرای اسلامی، سید علی آقازاده استاندار مرکزی و معاونین استانداری، شورای تامین استان، ائمه جمعه محترم و نماینده ولی فقیه در استان و...در این امر که واقعا پای کار میباشند ، تشکر وافری میکنم واگر مدد و یاری این عزیزان نبود ، شرایط به این شکل هم نبود و خوشبختانه شهرستان شازند نیز در وضعیت خوبی به سر میبرد و امیدوارم این پایداری به بهبود کامل اوضاع منجر شود.


انتصاب ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک به نسبت سایر انتصابات ،شایسته بود

مهدی غلامی سرپرست روزنامه شاخه سبز گفت:انتصاب دکتر سید محمد جمالیان به نسبت سایر انتصابات از سری موارد شایسته استان مرکزی بود که وی توانست با روحیه جهادی و انقلابی خود تحرک وپویایی در آن مجموعه به وجود آورد.


غلامی همچنین بیان داشت:ریاست دکترجمالیان تقریبا مصادف شد با پدیده کرونا و ایجاد شرایط سخت و خیلیها گمان میکردند که وی نتواند این مجموعه را کنترل نماید و درصدد تخریب درآمدند ولی جمالیان توانست با یک مدیریت جهادی با توجه به شرایط موجود ، اوضاع را مدیریت نماید که ستودنیست.
وی ادامه داد:بنده از همه زحمتکشان عرصه سلامت و مدافعین آن تشکر میکنم و مدیون آنها خواهم بود به ویژه افرادی که در بیمارستانها در این برهه خدماترسانی میکنند و وقتی خودم از بیمارستان سینا بازدیدی به عمل آوردم بخشی ازاین مهم را احساس کردم و از دکتر مجیدافشاری مدیریت این بیمارستان هم قدردانی مینمایم.

پاسخی بگذارید