گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1399/07/12 20:21
شناسه : 398524

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت : ارمنستان و آذربایجان اجازه ندهند آتش بیار معرکه صهیونیست ها باشند و سعی بر تسریع روند در مذاکرات داشته باشند.

 

    فدا حسین مالکی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شاخه سبز بیان کرد : ما متاسف از صورت گرفتن اینگونه درگیری ها هستیم، درست است این مسئله یک ریشه تاریخی دارد ولی نباید بگذاریم پای سودجویان به مسائل مهم بین کشوری باز شود.  


مالکی با تاکید بر اینکه بیشترین نگرانی ما آتش اندازی اسرائیلی ها هست، گفت : ما بطور جد حضور اسرائیلی ها را پر رنگ در قضایا می بینیم و این موضوع باید برای هر دو کشور نگران کننده باشد.  


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از کشورهایی همچون روسیه و ترکیه هم انتظار حوصله  و تامل بیشتری می رود تا همگام با برنامه ریزی های اسرائیل نشوند. چون این مسئله یکی از موارد مهم کشورهای منطقه و همسایگان این کشورها محسوب می شود.


  وی با اشاره بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با آذربایجان یک روابط اعتقادی و مذهبی خوبی دارد، چنانچه تعداد زیادی از مردم ما آذری زبان های ایرانی هستند. افزود: ارمنستان و جمهوری آذربایجان اجازه ندهند آتش بیار معرکه صهیونیست ها باشند و مانند گذشته سعی بر بهبود روند در مذاکرات و گفتگوها داشته باشند. 



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید