گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1399/07/19 15:32
شناسه : 398548

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره بر بی رغبتی ساماندهی شورایاران توسط مدیریت شهری، گفت: حمایت منتخبان مردمی از این نهاد مردمی بعنوان اصل تبلور مشارکت طلبی در سطح محلات پا برجا خواهد بود.



 
اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شاخه سبز بیان کرد: دیوان عدالت با نحوه اجرای انتخابات مخالف بوده است نه به اصل وجود شورایاران که بعنوان اصل تبلور مشارکت طلبی در سطح محلات شمرده می شوند. بی رغبتی مدیریت شهری نسبت به شورایاران موجب شکل گرفتن مشکل تاریخی آنان شده است.


  شاکری تاکید کرد : دیوان عدالت به نوعی بار دیگر خاطر نشان کرده است که زحمات این نهاد مردمی متعلق به شورای شهر است و باید مطالبات آنان بطور رسمی پیگیری شود نه بطور خیرخواهانه و بدون هیچ پشتبانه ای فعالیتشان نادیده گرفته شود، چون همین رسمیت باعث بهبود عملکرد شورای شهر با استفاده از شورایاران خواهد شد. 


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت : منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی قطعا حامی پیشبرد این مسئله خواهند بود چنانچه در کمیسیون امور داخلی و شوراها این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ما محکم بر این اصل ایستاده ایم.  


وی با بیان اینکه شورایاری ها بعنوان یک اصل مهم برای شورای شهر محسوب می شوند، گفت: شورای شهر باید بیش از بیش این نهاد خود جوش را مورد حمایت خود قرار بدهد تا بازدهی آنان درخشان تر از گذشته دیده شود.  




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید