تاریخ : 1399/07/27 21:13
شناسه : 398559

عضو اسبق دستگاه امنیتی گفت:در حوزه دکترین مقاومت نیز کرانه باختری باید مثل غزه مسلح شود تا بتواند از زیر فشارهای رادیکال مذهبی صهیونیزم بین الملل نجات پیدا کند در غیر این صورت نسل کشی،کودک کشی و اسارت زنان از نیل تا فرات ادامه پیدا خواهد کرد.



حامد نجفی- مصطفی پرکره در حاشیه بازدید از مرکز دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در پاسخ به این سوال که ایران در جنگ های نیابتی چه نقشی دارد و این مجوز مبادلات تسلیحاتی آیا به اقتصاد ایران کمک خواهد کرد یا نه گفت: اصطلاح جنگ های نیابتی واژه نادرستی است که توسط یک شرکت نظامی_امنیتی خصوصی آمریکایی که در سال ۱۹۹۷ میلادی توسط اریک پرینس بنیانگذاری شد، وارد واژگان نظامی دنیا شد که عملا در تعارض با دکترین نظامی ایران است.

وی ادامه داد: ایران هرکجا که احساس کند مظلومی در دنیا تحت ظلم استکبار جهانی قرار گرفته است از کرانه باختری تا قلب اروپا و اقیانوس اطلس حضور معنوی خواهد داشت و اصلا ما گروه و یا افرادی را برای منافع شخصی خود تحریک به درگیری نظامی نمیکنیم.

پرکره خاطرنشان کرد:حلقه مقاومت که در اقصی نقاط دنیا شکل گرفته و عمده فعالیت آن در منطقه غرب آسیا است گروه های نیابتی ایران نیستند بلکه اتحاد ایدئولوژی ها و اسلام انقلابی برای ظهور است و ایران نیز هر گروهی که در راستای تظلم خواهی و آماده سازی ظهور تلاش کند حمایت معنوی و تسلیحاتی خواهد کرد.

این عضو اسبق دستگاه امنیتی خاطرنشان کرد:در حوزه دکترین مقاومت نیز کرانه باختری باید مثل غزه مسلح شود تا بتواند از زیر فشارهای رادیکال مذهبی صهیونیزم بین الملل نجات پیدا کند در غیر این صورت نسل کشی،کودک کشی و اسارت زنان از نیل تا فرات ادامه پیدا خواهد کرد.

این جانباز 70 درصد با بیان اینکه ایران در حوزه دفاع از منافع ملی هیچ نقطه مبهمی ندارد افزود:در خصوص منافع ملی نیز نقطه مبهمی وجود ندارد و هر کس در منطقه و خارج از منطقه منافع ملی ایران را به خطر بیندازد و در هر کجای دنیا منافعی داشته باشد توسط ایران مورد حمله و هجمه قرار خواهد گرفت و اگر کشوری مستقیما و تعمدا آغازگر جنگی نظامی باشد کمتر از چند ثانیه کشورش باید شاهد باران موشک های نسل جدید ایرانی باشد.

پرکره ادامه داد:موشک هایی که پایگاه الاسد امریکایی را مورد اصابت نقطه به نقطه قرار داد توسط هیچ راداری در منطقه رصد نشد و این یعنی نسلی از موشک های مدرن رادار گریز که بدون مزاحمت قلب دشمن را هدف خواهد گرفت و البته موشک های شلیک شده چون احتمال مهندسی معکوس آن توسط امریکایی ها وجود داشت چند نسل عقب تر از آن چیزی است که ایران توانمندی ساخت آن را دارد.

این عضو جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در ادامه بیانات خود در خصوص سود اقتصادی آزادی تبادلات تسلیحاتی گفت:ما سلاح برای درآمدزایی تولید نمیکنیم اما اگر کشور برای دفاع از تمامیت ارضی خود در مقابل زورگویان به تسلیحات نظامی ایران احتیاج داشته باشد ما دریغ نخواهیم کرد.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید