تاریخ : 1399/08/24 12:00
شناسه : 398597

شهردار منطقه 20 در آستانه فصل سرما و بارش های پائیزی و زمستانه از آمادگی ستاد برف روبی این منطقه برای مقابله با بارشهای فصلی خبر داد.

 

  به گزارش شاخه سبز از ری، شهرداری منطقه 20؛ فرهاد افشار در اولین جلسه هماهنگی ستاد برف روبی این منطقه گفت: در آستانه فصل سرما با تشکیل ستاد برف روبی و تدوین برنامه عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی برای مقابله با بارش های احتمالی آماده سازی می شود.

افشار با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای بارش های احتمالی؛ توجه به تجهیز اسکان های کارگری و کارگران برف روبی با لباس های مناسب برای استفاده بهینه عوامل خدمات رسان و آماده سازی گرمخانه ها برای پذیرش افراد بی خانمان و کارتن خوابها در روزهای سرد زمستانی و همچنین همزمان با بارش برف را حائز اهمیت عنوان کرد.

  او با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان و فعالان اجتماعی و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و تبلیغات محیطی گفت: با تهیه مضامین آموزشی، تکالیف شهروندان و اقدامات ضروری در زمان بارشها به آنان اطلاع رسانی می شود. 

افشار با تاکید بر ارتقاء ایمنی شهروندان در زمان بارش برف افزود: اقدامات بهینه برای آمادگی حمل و نقل عمومی و روان سازی معابر برای نقل و انتقال شهروندان انجام می شود.  شهردار منطقه 20 با اشاره به لزوم بهسازی آسفالت معابر ،برنامه ریزی برای پاکسازی به موقع معابر،فضاهای سبزی شهری و بوستانها در هنگام بارش ها را مورد تاکید قرار داد. 

در این جلسه ضمن معرفی اعضای ستاد برف روبی و تعیین وظایف آنها، گزارش برنامه ها و اقدامات انجام شده تشریح شد.


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید