تاریخ : 1399/08/27 11:51
شناسه : 398602

برنامه های ایام بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظيم حسنی عليه السلام در بارگاه ملكوتی آنحضرت از 27 آبان ماه آغاز و تا 3 آذر ادامه خواهد داشت.




به گزارش شاخه سبز از ری - پخش زنده محفل انس قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشور و گروه های تواشیح، سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 آبان ماه از ساعت 18 (بدون حضور جمعیت)، از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن، آغاز بخش برنامه های ایام ولادت حضرت سیدالکریم(ع) خواهد بود.


ويژه برنامه شب ولادت حضرت سيدالكريم(ع) پنج شنبه 29 آبان با آئین تعویض پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز و از ساعت 19:30، پخش زنده ویژه برنامه شب ولادت (بدون حضور جمعیت) با سخنراني حجت الاسلام والمسلمين دکتر رفیعی، قرائت زيارتنامه و اجرای ابتهال توسط آقای سید کریم موسوی، مديحه سرايی با نوای آقای محمدرضا غلامرضازاده و شعرخوانی آقای محمد علی بیابانی از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه رادیویی قرآن پخش خواهد شد. 


در روز ولادت آنحضرت مصادف با جمعه 30 آبان نیز از ساعت 6صبح ، پخش زنده ویژه برنامه قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان و قرائت دعا توسط حاج مهدی سماواتی به روی آنتن شبکه دو و شبکه قرآن سیما می رود.


همچنین در شام ولادت آنحضرت از ساعت 19:30 پخش زنده محفل انس با قرآن کریم (بدون حضور جمعیت) با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشور به طور مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش می شود. 


حضور خادمان در دارالشفاء کوثر و تجلیل از کادر درمان، حضور خادمان در درب منازل شهدای سلامت و تجلیل از ایشان، گل افشانی و عطر افشانی قبور شهدای مدفون در آستان مقدس و برگزاری مسابقات و طرح های فرهنگی از دیگر برنامه های این ایام در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) خواهد بود.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید