تاریخ : 1399/09/9 16:12
شناسه : 398619

ائتلاف وحدت ملی با صدور بیانیه ای شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران شهید محسن فخری زاده را به فرمانده معظّم کل قوا، مردم عزیز ایران اسلامی ، خانواده معزز شهداء ، خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفته و این عملیات تروریستی را محکوم کرد.



به گزارش شاخه سبز  - متن بیانیه ائتلاف وحدت ملی در محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرّحیم

منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا



بار دیگر دست جنایتکار صهیونیست جهانی، یکی از دانشمندان برجسته ایرانی را هدف ترور قرار داد و به شهادت رسانید. اقتدار سیاسی و پیشرفت‌های روزافزون با اتکا به وحدت ملی، در عرصه‌های مختلف همواره از آرمان‌ها و اهداف مردم بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و علیرغم تلاش‌های مذبوحانه دشمنان در ایجاد مانع بر سر راه این پیشرفت‌های چشمگیر تاکنون خللی در عزم استوار ملت بر اعتقادات خود ایجاد نکرده است .



بی‌تردید فرهنگ و روحیه شهادت‌طلبی و شهادت دانشمندان عرصه های دفاعی و هسته ای کشور همچون شهید "محسن فخری زاده" منجر به اقتدار مثال‌زدنی نظام شده و پیشرفت‌های روزافزون و حیرت‌انگیز امروز ملت ایران نیز به برکت خون این نوابغ برومند و انقلابی محقق شده است.



شهادت شهید "محسن فخری زاده" دانشمند صنایع دفاعی و هسته ای کشور اگرچه ضایعه بزرگی برای ایران اسلامی به شمار می‌رود اما به تعبیر امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی هر پرچمی‌که از دست توانای سرداری بیفتد سردار دیگری آن را برخواهد داشت. 



امروز همگان شاهدند که توطئه‌ها مسموم مخالفان در ایجاد ناامنی و ارعاب در سطح جامعه نخبگان علمی و دست‌اندرکاران فناوری بومی هسته‌ای و ترور دانشمندان، نه‌تنها درحرکت شتابان جامعه علمی به سمت تعالی مانعی ایجاد نکرده، بلکه عزم و اراده‌ها را پولادین‌تر از گذشته کرده است. این جنایت هرچند بی ارتباط با شکست مفتضحانه ترامپ قمارباز نبود اما نتیجه همدستی رژیم صهیونیستی، سعودی و آمریکایی است. 



لذا با تمسک به حب الهی و تکیه بر قدرت وحدت ملی، پاسخ این عمل تروریستی و بزدلانه را همراه با انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی خواهیم داد، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، " ما به کوری چشم سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه، این راه را با قوت و اراده‌ی راسخ دنبال خواهیم کرد و پیشرفت رشک‌آور ملت بزرگ خود را به رخ دشمنان عنود و حسود خواهیم کشید، و البته از مجازات مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ی آن هم هرگز چشم‌پوشی نخواهیم کرد."



ائتلاف وحدت ملی ، بار دیگر شهادت شهید سرافراز و نخبه، محسن فخری زاده را به آحاد ملت شریف ایران بویژه رهبری عظیم الشان انقلاب تبریک و تسلیت گفته و امید است عاملان این ترور، که قطعا استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی در پشت این ترورها قرار دارند، به سزای عمل ننگین و تروریستی خود برسند.


وزارت خارجه و دستگاههای حقوقی و قضائی می بایست مستندات لازم برای شکایات در مراجع رسمی به عنوان تروریسم دولتی و جنایات سازمان یافته فراهم کنند و در کنار آن در جنگ نرم و آگاهی افکار عمومی اقدامی عاجل بعمل آورند.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید