واکنش دبیر اول کمیسیون امنیت مجلس:
گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1399/09/11 14:08
شناسه : 398623

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: قصور امنیتی در شهادت مظلومانه دکتر فخری زاده پیش نیامده است، عملیات به روش نوینی توسط منافقین طراحی شده بود.




  یعقوب رضازاده در گفتگو خبرنگار شاخه سبز بیان کرد : انفجار در تاسیسات هسته‌ای نطنز و شهادت دکتر فخری زاده دانشمند بزرگ هسته ای ایران که یکی از بزرگترین افتخارات ما بود، خرابکاری محض در سیستم امنیتی، دفاعی و هسته ای بود. چون آنان با این عمل های سخیف نتوانستند ما را ناتوان در اهداف سیاه خود کنند. 


رضا زاده افزود : در شهادت مظلومانه این دانشمند بزرگ یک عملیات منافقانه بود که توسط مزدوران داخلی و عناصر ضد انقلاب صورت گرفت.  


نماینده مردم آذربایجان غربی (سلماس) در مجلس شورای اسلامی گفت : شهید فخری زاده از تیم حفاظتی و امنیت ویژه ای هم برابر با وزرا برخوردار بود، ولی عملیات را به روشی تازه طراحی کرده بودند.


  وی خاطرنشان کرد :  پس از 40 سالگی انقلابمان دیگر به این یاوه گویی ها و جسارت های وقت و بی وقت عادت کردیم. فرهنگ ایثار و شهادت برای ما بمعنای جانی دوباره به استواری درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی است.  


دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد : شهادت دکتر فخری زاده دانشمند و افتخار کشور باعث نخواهد شد که از عملیات دفاعی و هسته ای خود عقب نشینی کنیم، بلکه ما با عزم و اراده بالا، این راه را ادامه خواهیم داد تا راه او را نورانی و ماندگار سازیم.






انتهای پیام /

پاسخی بگذارید