تاریخ : 1399/09/15 11:29
شناسه : 398626

محرومیت زدایی و حمایت ازقشر آسیب پذیر شهر قلعه نو دردستورکارقرارگرفت در راستای ترویج فرهنگ و دانش امر خیر ومحرومیت زدایی و حمایت از قشر آسیب پذیر تفاهم نامه همکاری میان شهرداری شهر قلعه نو و موسسه مبشران نور به امضا رسید.



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - امید محمودی شهردار قلعه نو گفت :با هدف ارائه خدمات و تعامل دو جانبه در راستای محرومیت زدایی و آسیب های اجتماعی ،و همچنین گام برداشتن در اجرای دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به جهت توسعه همکاری های دوجانبه تفاهم‌نامه همکاری فیمابین شهرداری قلعه نو وموسسه مبشران نور به امضا رسید .



از جمله اهدافی که در این تفاهم نامه آماده است ،می توان به حمایت در زمینه های علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و اجتماعی افراد کم برخوردار شهر قلعه نو با تمرکز در حوزه های آسیب اجتماعی اعم از بیکاری ، اعتیاد ، مباحث فرهنگی در اولین گام اشاره کرد و در گام دوم نیز با انجام پروژه های اشتغال‌زایی در جهت توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف اقدام خواهد شد.



شهردار قلعه نو افزود : افراد بی بضاعت و کم بضاعت که توسط گروه های جهادی ، سازمان های مردم نهاد و معتمدین شهر شناسایی و معرفی میشوند جامعه هدف در این تفاهم‌نامه خواهند بود .



در ادامه این نشست قنبرطلب مدیرعامل موسسه مبشران نور گفت: ارائه خدمات درمانی و چکاپ رایگان ، خدمات فرهنگی در حوزه های دینی و خانواده ، خدمات اجتماعی در حوزه های اعتیاد و طلاق ، خدمات حمایتی مانند اشتغالزایی و توزیع بسته های ارزاق در این تفاهم‌نامه است.


محمدرضا قنبرطلب با اشاره به تعهدات موسسه مبشران نور در تفاهم‌نامه افزود: انجام نیازسنجی آموزشی و فرهنگی و شناسایی شغل، حمایت در امور درمانی ، حمایت تسهیلاتی و تجهیزاتی از افراد آموزش‌دیده در راستای ایجاد اشتغال، از تعهدات این موسسه در قالب این تفاهم‌نامه است.

شایان ذکر است مدت اجرای این این تفاهم‌نامه به مدت یک سال بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید