تاریخ : 1399/09/23 14:54
شناسه : 398637

هفدهمين كنفرانس بین‌المللی مديريت باهدف انتشار آخرين تجربيات برتر در حوزه مديريت در ايران و جهان به صورت مجازي از 17 آذرماه سال جاري به مدت 3 روز در دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد.




به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - در پي مطالعات و بررسي هاي صورت گرفته از سوي كميته علمي و اجرائي كنفرانس، نمايندگان چهار سازمان برتر و پيشروي ايراني در زمينه مديريت دانش شامل راه آهن جمهوري اسلامي، سازمان گسترش و نوسازي صنايع، شركت گسترش انرژي پاسارگاد و شركت پالايش نفت تهران به ارائه دستاوردهاي دانشي خود در بخش مديريت دانش اين كنفرانس پرداختند.
 

در اين همايش و در پانل تخصصي "الگو سازي مديريت دانش در صنعت نفت كشور" فرشيد مؤمنی فراهاني، رئيس آموزش شركت پالايش نفت تهران و نماينده مدير عامل در امور مديريت دانش به تشريح تجربه موفق 12 ساله اين شركت در پياده سازي و توسعه نظام مديريت دانش پرداخت.

 
توسعه شركت هاي دانش بنيان، مديريت دانش و تجربه، توسعه پايدار، اخلاق حرفه‌ای و مسئوليت اجتماعي و مدل سازي و تصميم گيري در شرايط ناپايدار و آشفته را مي توان از مهم ترين محورهاي اين كنفرانس بين المللي عنوان كرد.

 
مدیریت دانش شرکت پالایش نفت تهران که عملاً از سال 1387 آغاز به کار نموده است تاکنون ضمن برخورداری از روند روبه رشد همیشگی به‌ویژه در سال‌های اخیر و به ‌واسطه همکاری و توجه جدی مدیران، مسئولان و کارکنان به‌ عنوان یک مزیت رقابتی و پشتیبان استراتژی‌ها به‌طور ویژه مورد توجه ارزیابان، ممیزان و سازمان‌های ایرانی قرارگرفته است. تا كنون قريب به 80 شركت نفتي و غير نفتي از مديريت دانش شركت پالايش نفت تهران الگوبرداري كرده اند.





انتهای پیام /

پاسخی بگذارید