تاریخ : 1399/09/29 22:20
شناسه : 398645

نخستین کارگاه کسب مهارت زندگی «سفیران سلامت رضوی» ویژه خادمیاران و یاوران رضوی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهر ری برگزار شد.





به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - نخستین کارگاه کسب مهارت زندگی سفیران سلامت رضوی ویژه بانوان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور 30 نفر از خادمیاران و یاوران رضوی فعال در بخش‌های مرکزی، قلعه نو، حسن آباد فشافویه و کهریزک کانون مرکزی خدمت رضوی در محل حسینیه حضرت علی اکبر (ع) شهر ری برگزار شد. 


رضا عرب، جامعه شناس و مسئول کار گروه مطالعات اجتماعی کانون‌های محلی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ری گفت: کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ری در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از قبیل اعتیاد و مواد مخدر، حاشینه نشینی، طلاق، مفاسد اخلاقی و شناسایی نقاط بحران خیز با تشکیل کارگروه مطالعات اجتماعی و بهره‌گیری از پتانسیل موجود خادمیاران رضوی شهرستان ری بستر آموزش و کسب مهارت زندگی را فراهم آورده است.


  وی افزود: این کارگاه مهارت آموزی در وهله نخست برای سفیران سلامت رضوی با حضور دکتر زهرا طاهر نژاد از خادمیاران رضوی روانشناس و روان درمانگر برگزار شد و مقرر شده تا در آینده برای مددجویان این شهرستان برگزار شود. 


عرب اظهار کرد: در این کارگاه مهارت‌های زندگی (با اولویت تمرکز بر خود، هیجان، روابط، ذهن و شناخت) و برنامه اصلاحی سبک زندگی (آیتم‌های سه گانه خواب، تحرک، توجه به خود) ارائه شد. 


لازم به یاد آوری است دومین :نشست این کارگاه نیز سه شنبه نهم دی ماه در همین محل برگزار خواهد شد.



انتهای پیام /


پاسخی بگذارید