تاریخ : 1399/09/30 13:58
شناسه : 398646

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از اهدای ۷ هزار بسته معیشتی میان آسیب‌دیدگان از کرونا در چهارمین مرحله از اجرای رزمایش مومنانه توسط سپاه استان تهران خبر داد.



به گزارش شاخه سبز ونقل از خبرگزاری تسنیم ، سردار احمد ذوالقدر در آیین چهارمین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه که صبح امروز در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد اظهار داشت: به نوعی بیشترین حاشیه‌نشینی و فقر در حوزه استان تهران است که باعث تلاش و پیگیری بیشتر سپاه، بسیج و خیرین استان تهران شده است. 


وی افزود: در چهار مرحله رزمایش مومنانه سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران تاکنون بیش از نیم میلیون بسته کمک معیشتی میان آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده و به همت پایگاه های بسیج شهرستان ها این طرح ادامه دارد.


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه گفت: تاکنون بیش از 34 میلیون ماسک در 70 کارگاه تولیدی متعلق به بسیج، سپاه و‌ خیران تولید شده و در یکی از کارگاه‌های تولیدی که متعلق به سپاه سیدالشهدا (ع) است روزانه 21 هزار ماسک تولید می‌شود.


  ذوالقدر ادامه داد: با همراهی خیران و نیکوکاران از ابتدای شیوع کرونا تا به حال بیش از 4 هزار دام قربانی شده و در اختیار 161 هزار نفر از آسیب‌دیدگان از کرونا قرار گرفته است.      

وی تصریح کرد: به همت سازمان بسیج دانش آموزشی 12 هزار بسته آموزشی و 380 تبلت نیز خریداری و بین دانش‌آموزان توزیع شد و این کمک‌های مومنانه ادامه پیدا خواهد کرد.  فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تاکید کرد: ‏امروز در چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه 7 هزار بسته معیشتی شامل 70 تن برنج آماده تحویل میان آسیب‌دیدگان کرونایی است که در شهرستان‌های استان تهران به همراه بسته‌های کمک معیشتی همان شهرستان ‏توزیع می‌شود. 


ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت و براساس طرح شهید سلیمانی با همکاری ادارات و مراکز بهداشتی و دولتی بیش از 16 هزار خانه را مورد تست کرونا قرار دادیم که در حدود 2500 نفر کرونا مثبت شناسایی شدند لذا با هماهنگی و وزارت بهداشت داروی مناسب در اختیار آنها قرار می‌گیرد و‌ البته مراقبت‌های 14 روزه نیز برای این افراد و خانواده آنها اجرایی می‌شود.


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید