تاریخ : 1399/09/30 13:48
شناسه : 398647

معاون هماهنگ کننده سپاه توزیع بیش از نیم میلیون بسته حمایتی توسط سپاه و بسیجیان در استان تهران از آغاز شیوع کرونا در کشور توسط سپاه استان تهران خبر داد.



به گزارش شاخه سبز و نقل از خبرگزاری تسنیم ، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در آیین چهارمین رزمایش کمک مومنانه سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: در ایام با سعادت حضرت زینب(س) شاهد درخشش پیروان آن حضرت هستیم که در جنوب تهران که منطقه ثروتمندی نیست اما با سخاوت و همدلی با اهدای بسته‌های حمایتی به یاری محرومان شتافته‌اند.


وی گفت: فرهنگ بخشش جزیی از فرهنگ ملت ما بوده و برگرفته از مکتب امیرالمومنین علی (ع) و حضرت زهرا (س) است چنان که میوه‌های باغ فدک همیشه بین فقرای مکه توزیع می‌شد.  


  معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از نیم میلیون بسته حمایتی توسط سپاه و بسیجیان بین محرومان و نیازمندان در استان تهران توزیع شده است.


  نقدی با اشاره به دفاع مقدس هشت ساله ادامه داد: در دوران دفاع مقدس با همدلی و شجاعت از کشور خود دفاع کردیم و امروز نیز تکرار همان حماسه را شاهد هستیم و این حرکت‌های بزرگ مردمی خاطره بزرگی برای نسل‌های آینده خواهد شد.


   وی در پایان با اشاره مشارکت همه اقشار مردم در رزمایش مواسات گفت: امیدوارم خدمتگذاران شایسته‌ای باشیم و با خدمات ارزنده بتوانیم دل رهبرمان را که دلسوز واقعی این مملکت هستند شاد کنیم.


   انتهای پیام/

پاسخی بگذارید