تاریخ : 1399/10/13 15:54
شناسه : 398662

در روز شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام بلوار اصلی شهر قلعه نو بنام سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری و از تندیس منقش به تمثال ایشان پرده برداری شد .


به گزارش  شاخه سبز از شهرستان ری - شهرداری و شورای اسلامی شهر قلعه نو ؛ امید محمودی در حاشیه رونمایی از اِلمان بلوار سردار سلیمانی اظهار داشت: شهرداری قلعه نو در تکریم شخصیت سردار سلیمانی تصمیم گرفت یکی از بلوارهای شهر را به نام این سردار نامگذاری کند.


وی افزود: در شورای شهر این تصمیم در کوتاهترین زمان ممکن به تصویب رسید و بلوار اصلی شهر قلعه نو در محور ری ورامین که یکی از پر تردد ترین خیابان های جنوب شهر تهران است به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد . 


وی تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حریم اهل بیت و جبهه مقاومت با حضور پررنگ خود نام ایران اسلامی را در جهان پرآوازه کرد و این کار فقط در جهت زنده نگه داشتن نام این بزرگ مرد سپاه اسلام انجام گرفت .


در ادامه رئیس شورای شهر قلعه نو با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی برای مردم ایران ضایعه بزرگی بود و یاد وخاطره این شهید والامقام در تاریخ ایران برای همیشه جاویدان خواهد ماند.


محسن فاضلی گفت: کمترین کار ممکن برای بزرگداشت مقام حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری بلوار اصلی به این نام است که لایحه شهرداری در شورای شهر در کمترین زمان به تصویب رسید.




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید