تاریخ : 1399/11/12 15:09
شناسه : 398683

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از افتتاح و بهره برداری243 پروژه در دهه فجر خبر داد.

 


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - حسین توکلی کجانی در نشست خبری اعلام برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد : بیش از 75 درصد آب های شرب شهرستان از آب های سطحی تامین می شود و کماکان مشکلاتی در زمینه تامین آب بویژه روستاهای بهش مرکزی، کهریزک و قلعه نو هست که با برنامه ریزی در آینده ای نزدیک حل و فصل می شود. 


توکلی کجانی به دسترس پذیری تسهیل امور اشاره کرد و گفت: 
رسیدگی به مطالبات مردمی بموجب وسعت شهرستان باید دسترس پذیر باشد بدین منظور اقداماتی در این راستا انجام شد و اداره برق قلعه نو، حوزه قضایی مستقل بخش قلعه نو، بنیاد شهید قیامدشت و اداره ثبت اسناد خاوران در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.


فرماندار ویژه شهرستان ری به تشریح برنامه های دهه فجر پرداخت و اذعان داشت : امسال با افتتاح243  پروژه رشد و بالندگی انقلاب اسلامی را گرامی می داریم. 210 پروژه ازین تعداد به بخش زیر ساختی شهری و روستایی اختصاص یافته است که اغلب با همکاری 50 درصدی بخش خصوصی به بهره برداری می‌رسد. 
 
توکلی ادامه داد: 243 پروژه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی با اعتبار 2763 میلیارد تومان  و در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اشتغالزایی، کشاورزی، دامپروری و بهبود عبور و مرور در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم شهرستان ری مورد بهره برداری قرار می گیرد که به رغم مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا از لحاظ اعتبارات پروژه‌های شهرستان ری در دهه فجر امسال رشد 3 برابری داشته که نشان دهنده عزم جدی مسئولان در راستای تحقق شعار جهش تولید است.



معاون استاندار تهران تصریح کرد: مجموعه گردشگری، کلنگ زنی بیمارستان سرطان کوثر آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، ایجاد مرکز پایش تصویری مستقل در زمینی بالغ بر 3 و نیم هکتار، ایجاد مرکز بانک خون، پروژه خط انتقال 63 کیلو وات برق شهرک صنعتی شمس آباد و خط انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک شمس آباد از دیگر پروژه‌های در دهه فجر امسال است.




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید