تاریخ : 1399/11/14 15:58
شناسه : 398687

۳ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال پروژه در باقرشهر به افتتاح رسید.



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - الهام تکیه : حسین توکلی کجانی در جمع خبرنگاران صبح امروز همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، عنوان کرد: عمده پروژه ها در دهه مذکور اغلب عمرانی و اقتصادی است و در راستای توسعه شهری و روستایی می باشد که با سرمایه گذاری بخش خصوصی صورت گرفته است. 



توکلی کجانی اظهار داشت :امروز همراه با پروژه‌‌های فرهنگی، عمرانی، زیست‌محیطی و اشتغالزایی در شهرستان ری بودیم که 3 هزار و 466 میلیاردریال پروژه در باقرشهر با حضور مدیران کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح شد.


فرماندار ویژه شهرستان ری افزود : از جمله پروژه های افتتاح شده بیمارستان جامع درمان سرطان کوثر واقع در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، هتل کرامت واقع در شهرری متعلق به آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ،  کتابخانه و دارالقرآن عطر فاطمی، مسجد علی بن ابیطالب (ع) که با مشارکت شهرداری و خیران همراه بود. 



وی اضافه کرد : در ادامه پروژه ها، سالن ازدواج آسان عطر کوثر برای برگزاری مراسمات همچنین برای استفاده در مواقع اضطراری و وقوع حوادث به‌عنوان سوله بحران ساخته شده است. سایت اسکان اضطراری با استقرار ۲۵۰ چادر اضطراری نیز به افتتاح رسید. 



توکلی کجانی تصریح داشت : دو پروژه بوستان شهدای نفت بهران و ایستگاه پایش بر خط آلاینده های هوای محیطی و هواشناسی باقرشهر نیز با مشارکت شرکت ها در راستای تعهدات اجتماعی هم به افتتاح رسید لازم بذکر است که اذعان دارم در مجموعه اقدامات الویت ما اشتغالزایی و رضایتمندی مردمی است. 




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید