تاریخ : 1399/11/14 22:35
شناسه : 398689

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم (ع) گفت: مراکز اقامتی ارزان‌قیمت برای اقامت زائران در شهرری احداث شود.


به گزارش شاخه سبز و نقل از فارس - آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی مرکز جامع سرطان‌شناسی کوثر و افتتاح هتل کرامت شهرری اظهار کرد: در کنار اقدامات اثربخشی مانند احداث هتل کرامت، باید مراکز اقامتی ارزان قیمت نیز برای اسکان و استقرار زائرانی که توان مالی بالایی ندارند، احداث شود.


وی در ادامه گفت: هم‌اکنون وجود یک مسافرخانه ارزان قیمت که مردم عادی بتوانند از آن استفاده کنند به شدت احساس می شود که باید در این زمینه نیز اقدامات لازم انجام گیرد.



عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه مسؤولان باید به گونه‌ای به مردم خدمت‌رسانی کنند که روز قیامت تأسف کم کاری خود را نخورند، بیان کرد: مسؤول دولتی که تمکن مالی بالایی ندارد برای کمک به مردم باید از قدرت و نفوذ سیاسی استفاده کند.



آیت‌الله ری‌شهری با تأکید بر اینکه شاد کردن مردم پس از انجام واجبات از بهترین اعمال است، افزود: بهشت جایگاه انسان‌هایی است که برای حل مشکلات مردم پیش‌قدم می‌شوند.



وی ادامه داد: در احادیث و روایات دینی در خصوص کمک به نیازمندان و دست‌گیری از مستمدان سفارش و تأکید بسیار شده است، از این‌رو به مسلمانان سفارش شده در کارهای خیر از یکدیگر سبقت بگیرند.



تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) خاطرنشان کرد: در روز قیامت از افراد دارای تمکن مالی و دارای مناصب مدیریتی و آبرومند در خصوص کمک به مستمندان و نیازمندان و رفع مشکلات آن‌ها سوأل می‌شود.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید