تاریخ : 1399/11/19 22:19
شناسه : 398696

۷۹ پروژه صنعتی در شهرک صنعتی شمس‌آباد شهرستان ری افتتاح و به بهره برداری رسید.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - افتتاح و بهره برداری از ۷۹ طرح صنعتی، اقتصادی و تولیدی با اعتبار بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ری توسط انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولین در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد. 


حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با اشاره براینکه شهرستان ری یکی از قطب‌های اقتصادی کشور است، افزود : ۱۷ استان کشور بواسطه وجود حمل و نقل ریلی و هوایی و اتصال راه‌های مواصلاتی در این شهرستان، جایگاه ری را ویژه ساخته است. 


توکلی کجانی خاطر نشان کرد : وجود منطقه ویژه اقتصادی و شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) باعث شده میل و اشتیاق سرمایه‌گذاران برای برنامه ریزی در این شهرستان افزایش یابد. 


وی یادآور شد : همزمان با هفته دولت در شهریورماه سال جاری ۲۳ طرح با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و امروز نیز بیش از ۷۹ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.



فرماندار ویژه شهرستان ری در خاتمه گفت : واحدهایی که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند، در زمینه تولید مواد شوینده، سنگبری‌ها، مواد کشاورزی، سازه‌های فلزی، بهداشتی و درمانی، صنایع غذایی و روغن موتور فعالیت می‌کنند.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید