تاریخ : 1399/11/26 16:10
شناسه : 398704

به گزارش شاخه سبز از کاشان - زهرا جلوداریان : سالهای زیادی است که کاشان درآرزوی استان شدن است وهرزمان ودرهردوره کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، این آرزوی مردم را مطرح واما بازهم بی نتیجه می ماند تبدیل به یک رویا می شود .


شهرستان کاشان باوجود پتانسیل های گردشگری واقتصادی فراوان اما برای هردرخواستی برای سرمایه گذاری نیازبه تایید ادارات اصفهان دارد .


چندی است که تفویض اختیارات به برخی ادارات کاشان هم مشکل سازشده است.


یکی ازسرمایه گذاران کاشانی درگفتگو باخبرنگارشاخه سبزازهدررفتن زمان درمسیرجاده کاشان ، اصفهان ابرازنارضایتی کردوگفت : درهرکجای کشوربرای سرمایه گذارفرش قرمزپهن می کنند اما متاسفانه ما باید برای کوچکترین درخواست سرمایه گذاری، مدام درمسیرجاده باشیم وگاهی هم باتصادفات مرگ بارمواجه هستیم .


محمود تقی پورافزود :اکنون هم به برخی ادارات کاشان تفویض اختیارات شده است اما برخی دیگرهنوزچنین اختیاراتی ندارند وبازهم باید منتظرتایید ادارات اصفهان باشیم .


به گفته وی ، زمانی تفویض اختیارات موثراست که تمام ادارات کاشان چنین اختیاراتی داشته باشند وآن زمان سرمایه گذاری دراین شهرستان موفقیت آمیزخواهد بود.



 استانداراستان اصفهان درگفتگوی اختصاصی باشاخه سبزدرپاسخ به این سوال که چرا به برخی ادارات کاشان هنوز تفویض اختیارات نشده است ؟گفت:ما هم می خواهیم که اختیاراتی که استان ویا ادارات کل دارند را نه تنها به کاشان که فرمانداری ویژه است بلکه به همه شهرستان ها بدهیم اما درقسمت های زیادی با محدودیت ومعذوریت های قانونی مواجه هستیم. 


عباس رضایی افزود: اما آن دسته ازاختیاراتی که دستگاههای اجرایی ازنظر قانونی منعی برای واگذاری به شهرستان ندارند را کمیته یی تشکیل وآرام آرام این اختیارات منتقل می شود .

وی بااشاره به اهمیت حل مشکلات مردم ، تصریح کرد: قوانین و ضوابط برای رفع مشکلات مردم طرح شده ‌است نه اینکه مدیران از آن به عنوان ابزاری برای گیردادن به کار مردم استفاده‌ کنند.

به گفته وی ، جسارت مدیران در گشایش مشکلات بسیار مهم است .

وی تاکید کرد :البته شرایط کنونی خاص و غیرمعمول است و ضوابط و مقررات برای زمان عادی وضع شده اند اکنون کشورمان در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، این شرایط نیازمند وضع ضوابط و مقررات جدید است.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید